Już dziś, 9 września, rusza kampania rekrutacyjna Lidl Polska, dzięki której ponad tysiąc osób ma szansę na stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy. Sieć w ten sposób poszukuje głównie pracowników do swoich sklepów i magazynów na terenie całej Polski. Kampania potrwa 4 tygodnie, a jej hasło brzmi: „Pewna praca. Od lat. Na lata”.
Ogólnopolska kampania rekrutacyjna to kolejne działania employer brandingowe marki Lidl Polska. Akcja skierowana jest do osób aktywnych zawodowo lub poszukujących zatrudnienia, a także osób poszukujących elastyczności i zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu. Komunikacja kampanii potrwa 4 tygodnie i będzie skoncentrowana na działaniach online, social media, a także offline – w gazetkach, newsletterach czy radio.
W ramach kampanii odbędzie się też ponad 40 spotkań w formule „Dni Otwartych” w sklepach, gdzie kandydaci będą mogli dowiedzieć się więcej o prowadzonych rekrutacjach w danej lokalizacji. W kampanii Lidl Polska podkreśla liczne zalety płynące z pracy w firmie, takie jak stabilność zatrudnienia, pakiet benefitów, konkurencyjne wynagrodzenie, a także równość płac dla kobiet i mężczyzn na równorzędnych stanowiskach.
– W najnowszej kampanii pokazujemy, dlaczego warto pracować w Lidl Polska. Oferujemy nie tylko szeroki pakiet benefitów, konkurencyjne wynagrodzenia i atrakcyjne warunki, lecz również stawiamy na ludzi i ich rozwój. Wielu z naszych pracowników jest z nami od lat, a my cieszymy się, że możemy zatrudniać kolejne osoby i mieć dzięki temu pozytywny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Oferujemy pewną pracę, od lat, na lata – mówi Marta Florczak, członkini zarządu Lidl Polska.
Praca w Lidl Polska
Jako pracodawca, Lidl Polska może pochwalić się wysokimi wynagrodzeniami – jednymi z najwyższych w handlu. W samym 2024 roku sieć przeznaczyła na podwyżki i stworzenie kolejnych miejsc pracy ponad 240 mln zł. Firma wspiera również ideę fair pay, dlatego wszyscy pracownicy, niezależnie od płci, otrzymują jednakowe pensje na tych samych stanowiskach. Decydują wyłącznie kompetencje. Lidl Polska świadomie prowadzi działania, aby promować kulturę włączenia oraz różnorodność. W 2019 roku, aby zwrócić większą uwagę na problem równości płac w Polsce, sieć stworzyła nagrodę honorową „Lidl Fair Pay”. Jest ona przyznawana przedsiębiorstwom, które – tak samo jak Lidl Polska – sprawiedliwie traktują pracowników oraz wspierają stosowanie jednakowej polityki płacowej.
Dodatkowo, Lidl Polska gwarantuje szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, takich jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karty MultiSport oraz Medicover Sport, szkolenia, wyprawki „dla maluszka” oraz pierwszoklasisty, a także bezpłatny program wsparcia psychologa, prawnika i doradcy finansowego, a także roczne ubezpieczenia NNW dla dzieci i wnuków pracowników, obejmujące nieszczęśliwe wypadki do 25. roku życia. Dzięki temu zabezpieczeniu, w razie nieszczęśliwego wypadku, koszty leczenia, rehabilitacji oraz inne wydatki medyczne nie stanowią już takiego obciążenia finansowego dla rodzin pracowników.
Landing page kampanii znajduje się pod adresem: kariera.lidl.pl/pewna-praca