W strukturach agencji Social Lama, która jest częścią grupy marketingowej Good One, awansowały dwie osoby. Wraz z początkiem października br. Lidia Święcka objęła funkcję senior social media specialist, a Olga Rydzewska awansowała na stanowisko social media specialist.
Lidia Święcka związana jest z agencją Social Lama od czerwca 2023 roku, gdzie poprzednio obejmowała stanowisko social media specialist. Jako senior social media specialist, Święcka odpowiada za kompleksową współpracę z klientem, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji oraz treści contentowych, a także koordynację pracy zespołu. Ponadto, prowadzi także zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia z zakresu mediów społecznościowych.
Lidia Święcka specjalizuje się w przygotowywaniu i realizacji kreatywnych materiałów wideo, ze szczególnym uwzględnieniem TikToka. Koordynuje projekty na rzecz takich marek jak m.in.: Pracuj.pl (platforma TikTok), Panel Badawczy Ariadna czy J.W. Construction. Jest absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, gdzie ukończyła studia z zakresu analizy i kreowania trendów.
Olga Rydzewska pracę w agencji Social Lama rozpoczęła w czerwcu 2024 roku. W strukturze firmy poprzednio pełniła funkcję junior social media specialist. Na nowym stanowisku odpowiada za opracowywanie strategii obecności marek w mediach społecznościowych, tworzenie kreatywnych koncepcji oraz scenariuszy do materiałów video, kontynuując działania dla takich marek jak: iRobot, Getaway czy Personal Effect.
Rydzewska doświadczenie zdobywała, realizując projekty dla klientów z różnych sektorów, tj. medycyna, psychologia, literatura, technologia, gastronomia oraz przemysł spożywczy. Posiada także doświadczenie copywriterskie. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.