Levi Strauss & Co. konsekwentnie realizuje swoją strategię DTC-first (direct-to-consumer), stawiając na bezpośredni kontakt z klientem oraz maksymalne dopasowanie doświadczenia zakupowego do jego potrzeb. W marcu marka ogłosiła rozszerzenie programu lojalnościowego Red Tab na nowe rynki europejskie: Polskę, Irlandię, Szwajcarię i Danię. To kolejny krok w kierunku zintegrowanej obecności marki w regionie i budowania zaangażowanej społeczności klientów w całej Europie.
Od momentu uruchomienia w 2020 roku program Red Tab zgromadził już ponad 38 milionów członków na całym świecie. Po obecnym rozszerzeniu, będzie dostępny w 12 europejskich krajach: Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czechach, Polsce, Danii, Irlandii i Szwajcarii.
– Rozszerzenie Red Tab to kluczowy krok w naszej transformacji omnichannel oraz realizacji strategii DTC-first – mówi Leona De Graft, wiceprezes ds. e-commerce w Levi Strauss & Co. Europe. – Dzięki połączeniu doświadczeń zakupowych online i offline, oferujemy naszym klientom wygodną, spójną i wartościową ścieżkę zakupową. Ale Red Tab to nie tylko lojalność – to budowanie długotrwałej relacji z fanami marki poprzez unikalne benefity, jak możliwość personalizacji i naprawy denimu w naszych punktach krawieckich. To program, który sprawia, że naprawdę można *Live in Levi’s* – dodaje.
Red Tab – więcej niż punkty za zakupy!
Program Red Tab to przemyślana propozycja, która podąża za użytkownikiem niezależnie od tego, gdzie i jak dokonuje on zakupów – online, w salonie stacjonarnym czy z pomocą stylisty. Jego założeniem jest tworzenie trwałej więzi z marką poprzez realną wartość i jakość usług. Uczestnicy programu zyskują dostęp do szeregu wyjątkowych korzyści. Klienci mogą korzystać z dożywotniego dostępu do usług krawieckich – w tym napraw oraz personalizacji odzieży denimowej – co stanowi ukłon w stronę zrównoważonej mody i indywidualnych potrzeb. Levi’s oferuje również rozszerzoną gwarancję na swoje produkty, dając klientom dodatkowe poczucie bezpieczeństwa i jakości.
Integralną częścią programu jest system coinów, czyli punktów lojalnościowych przyznawanych za każdy zakup – można je później wymieniać na vouchery do wykorzystania online lub w salonach stacjonarnych. Dodatkowo członkowie mogą liczyć na darmową dostawę przy każdym zamówieniu, niespodzianki z okazji urodzin, wcześniejszy dostęp do limitowanych kolekcji i premier oraz udział w specjalnych wydarzeniach w ramach tzw. Member Days – unikalnych dni, w trakcie których dostępne są m.in. bilety na koncerty, zaproszenia na wyjazdy czy wyjątkowe eventy organizowane w europejskich miastach. To wszystko sprawia, że Red Tab to nie tylko program lojalnościowy, ale sposób na budowanie bardziej osobistej relacji z marką Levi’s.
Nowy wymiar omnichannel
Red Tab to także centrum transformacji omnichannel Levi’s. Klienci mogą ustawić swoje preferencje w profilu, dzięki czemu otrzymują dopasowane rekomendacje, oferty i informacje o usługach. Program spina wszystkie kluczowe rozwiązania w obrębie kanałów online i offline, m.in. Click & Collect, możliwość zwrotu zamówień online w sklepie stacjonarnym oraz opcję złożenia zamówienia w salonie z dostawą do domu. To Red Tab stanowi główne ogniwo łączące świat fizyczny z cyfrowym – oferując klientom dostęp do marki w najbardziej intuicyjny i dopasowany sposób.
Red Tab już dostępny w Polsce
Polscy klienci Levi’s mogą już korzystać z pełni benefitów programu, zarówno na stronie Levi.com, jak i w 29 salonach stacjonarnych w całym kraju. Dołączenie do Red Tab jest bezpłatne i zajmuje tylko chwilę – a daje dostęp do szeregu rozwiązań, które czynią zakupy nie tylko wygodnymi, ale i inspirującymi.