W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
Agencja koordynuje współpracę pomiędzy Jeepem a National Geographic Traveler, jak również odpowiada za koncepcję kreatywną i ideę, która ma na celu zachęcić do odkrywania piękna polskiej natury zza kierownicy Jeepa.
Jeep zapewni Ci wolność, jakiej potrzebujesz podczas swoich podróży. Bez względu na to, czy chodzi o wyjazd na rowery w góry, wypoczynek pod namiotem czy krótki wypad za miasto ze znajomymi, Jeep pozwoli Ci wyrazić swoją osobowość.
W ramach stworzonej idei kreatywnej agencja zrealizowała już kilka współprac z influencerami.
W działaniach z National Geographic Traveler odbyła się sesja zdjęciowa oraz produkcja filmów, wizerunkowego i produktowych. Wykorzystane w nich zostały charakterystyczne okoliczności przyrody Mazur oraz Podkarpacia. Za scenariusze i produkcję powstałych materiałów odpowiada National Geographic Traveler.
Współpraca pomiędzy partnerami ma na celu także komunikację dwóch flagowych modeli marki: Jeep Compass i Jeep Avenger.
To wyjątkowe partnerstwo łączy dwie marki, które dzielą wspólne wartości takie jak wolność, przygoda, autentyczność i pasja. Jest ono okazją do podkreślenia piękna polskiej natury, jak również sposobem na zainspirowanie ludzi do odkrywania świata w duchu przygody. Realizacje, które powstały będzie można zobaczyć na oficjalnych mediach społecznościowych marki Jeep i National Geographic Traveler.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, za działania paid social agencja Performics, które wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając – w formule Power of One, jako Collective – marketingowe działania marki Jeep.