Leo Burnett ponownie łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza

fot. mat. prasowe

W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią strategicznego planu promocyjnego, mającego na celu podkreślenie lokalności produkcji oraz unikatowych cech nowego modelu.

W ramach tej współpracy Robert Makłowicz stworzy dwa ekskluzywne odcinki na swój kanał YouTube, które będą również promowane na kanałach społecznościowych Alfy Romeo. Premiera pierwszego z odcinków zaplanowana jest na 20 września, a widzowie zostaną zabrani w podróż od Fabryki Stellantis w Tychach, po malownicze krajobrazy i kulinarne skarby Krakowa, z nową Alfą Romeo Junior w roli głównej. W 2022 r. Makłowicz, podróżując po północnych Włoszech, promował hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale.

Ten elektryczny model samochodu – Alfa Romeo Junior – będący pierwszym produktem marki wyprodukowanym w Polsce, jest nie tylko przełomem w ofercie producenta, ale również hołdem dla polskich fanów Alfy Romeo. Wybór Roberta Makłowicza na ambasadora modelu podkreśla zaangażowanie w promowanie lokalnej kultury i dziedzictwa.

Nowa Alfa Romeo Junior to jednocześnie krok naprzód w elektryfikacji marki i dowód na to, że innowacje mogą iść w parze z promocją lokalnych wartości i tradycji.

Agencja Leo Burnett, odpowiedzialna za dobór twórcy oraz koordynację projektu, wraz z zespołem Roberta Makłowicza, który zajmuje się scenariuszem i produkcją odcinków, gwarantuje, że materiał będzie nie tylko promocją samochodu w formie fascynującej podróży po Polsce.

Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom, który m.in. wspólnie z Leo Burnett tworzą część Publicis Groupe w Polsce, wspierając – w formule Power of One, jako Collective – marketingowe działania marki Alfa Romeo.