Grupa LEGO ogłosiła nową współpracę z artystą, projektantem i ikoną popkultury Pharrell’em Williamsem, inspirując wszystkich do uwolnienia swojej kreatywności i nieograniczonego potencjału dzięki aplikacji LEGO Play.
Współpraca obejmuje również premierę nowego zestawu klocków LEGO zaprojektowanego we współpracy z Pharell’em. „Over the Moon” to prom kosmiczny ze złotym dachem i pełną paletą kolorów. Dla Pharrell’a nieskończoność kosmosu była pierwszą inspiracją, udowadniająca mu, że jego wyobraźnia i twórczość również nie mają ograniczeń.
Pharrell wierzy, że ciekawość świata i kreatywność są siłami napędowymi każdego z nas i stanowią fundament jego sukcesu. Grupa LEGO z dumą współpracuje ze znanym producentem muzycznym i wizjonerem, aby zachęcać budowniczych w każdym wieku do czerpania radości z zabawy i dzielenia się swoimi przygodami.
– Dorastając, miałem obsesję na punkcie kosmosu i nieskończonych możliwości, jakie się w nim kryją – powiedział Pharrell. – Ta współpraca ma na celu wyzwolenie kreatywności i inkluzywności. Dzięki mojemu zestawowi LEGO „Over the Moon” chcę, aby każdy czuł się zauważony i miał możliwość tworzenia własnych historii, by poczuć się jak kapitan na swoim statku kosmicznym – dodał.
„Over the Moon” składa się z trzech części, z których każda ma specjalne znaczenie dla Pharrell’a. Czarno-złoty wahadłowiec symbolizuje nieograniczony potencjał, startując i przenosząc cię tam, gdzie sięga twoja wyobraźnia. Jasne i żywe kolory odrzutowca symbolizują wyobraźnię, kreatywność i moc zabawy. Zgodnie z nieustannym dążeniem Pharrella do przekraczania granic i zapewnienia, że każdy może czuć się zauważonym, zestaw LEGO „Over the Moon” zawiera szeroką selekcję minifigurek z pełną gamą tonacji skóry – znajduje się w nim 51 karnacji, z których aż 30 zostało stworzonych specjalnie na potrzebny tego zestawu.
Zestaw zawiera również kilka zupełnie nowych stworzonych na zamówienie, kolorowych elementów, powstałych po raz pierwszy w historii Grupy LEGO, takich jak daszek przedniej szyby w kolorze lakierowanego złota.
– Od ponad 90 lat nasze wartości koncentrują się na kreatywności, ciekawości i wyobraźni. Pharrell zawsze je uosabiał, wykorzystując te cechy, aby wzbogacać swoją twórczość. Stał się prawdziwą ikoną naszych czasów, ponieważ nieustannie się rozwija, inspirując przy tym swoich fanów. Każde jego przedsięwzięcie wzbudza ciekawość i podziw – powiedziała Julia Goldin, dyrektor ds. marketingu i produktu w Grupie LEGO. – Dzięki naszej współpracy chcemy inspirować ludzi w każdym wieku do odkrywania siebie i swojego nieograniczonego potencjału poprzez zabawę z LEGO. To nasz wspólny cel, dlatego cieszymy się, że możemy go realizować już dziś! – dodała.
Partnerstwo Pharrell’a z Grupą LEGO obejmie również wsparcie jego fundacji non-profit YELLOW, która działa na rzecz wyrównywania szans dzieci poprzez edukację. W ramach tej współpracy zostanie uruchomione nowe globalne wyzwanie LEGO „Build the Change”, które zapewni dzieciom na całym świecie bardziej kreatywną zabawę.
Premiera „Over the Moon” wyprzedza premierę filmu Focus Features „PIECE BY PIECE”, który zadebiutuje w kinach w USA 11 października, a jego światowa premiera jest planowana na 6 listopada. Wyreżyserowany przez nagrodzonego Oscarem® filmowca Morgana Neville’a i zawierający nową oryginalną muzykę Pharrell’a, „PIECE BY PIECE” to wyjątkowe doznanie filmowe, które zaprasza widzów w tętniącą życiem podróż przez życie ikony popkultury Pharrell’a Williamsa. Opracowany na podstawie wyjątkowej wizji artysty, „PIECE BY PIECE” kwestionuje schematy i konwenanse, przenosząc widzów do świata LEGO, w którym wszystko jest możliwe.