Międzynarodowy Dzień Kawy, który przed chwilą obchodziliśmy to doskonała okazja, by przypomnieć najważniejsze momenty w 130-letniej historii ikonicznej włoskiej marki Lavazza i przyjrzeć się jej niezwykłej kawowej tradycji. Od ponad wieku Lavazza stoi na czele branży, niezmiennie dostarczając wyjątkową jakość, mistrzowskie mieszanki i niezachwiane zaangażowanie w zaspokajanie różnorodnych gustów.
Droga Lavazza od małego sklepu spożywczego w Turynie po globalnego gracza na rynku kawy, to seria przełomowych momentów, które ugruntowały jej reputację i pozycję lidera na świecie. Poniższe #CoffeeMilestones ukazują zaangażowanie firmy w poznawanie unikalnych pochodzeń ziaren, doskonalenie sztuki tworzenia blendów i wykorzystywanie nowoczesnych technologii do wzbogacania nieustannie zmieniających się doświadczeń związanych z kawą.
Najważniejsze wydarzenia w 130-letniej historii Lavazzy:

Podróż Lavazzy przez te 130 lat to świadectwo niezłomnego przywiązania do jakości, innowacyjności i głębokiego zrozumienia kawy. Spoglądając w przyszłość, firma pozostaje wierna swojemu dziedzictwu, jednocześnie nieustannie przesuwa granice doskonałości tak, aby każda filiżanka opowiadała historię pełną pasji i perfekcji. To zaangażowanie w doskonałość podkreśla najnowsza globalna inicjatywa marki – kampania Coffee Maestro. Po ogromnym sukcesie Pleasure Makes Us Human w 2024 roku Lavazza z radością ogłasza start swojej najnowszej kampanii, która celebruje doskonałość i niezrównaną przyjemność z autentycznej włoskiej kawy. Start kampanii został strategicznie zaplanowany w czasie obchodów Międzynarodowego Dnia Kawy, by podkreślić zaangażowanie Lavazzy w globalną społeczność kawową oraz jej rolę w celebrowaniu codziennego rytuału picia kawy.
W centrum uwagi ponownie znajdują się ulubieni bohaterowie: gwiazdy Hollywood John Krasinski i Steve Carell oraz uroczy robot Luigi, który stał się ikoną marki. Reklama „Coffee Maestro”, osadzona w nowoczesnej przestrzeni co-workingowej, przedstawia zabawne nieporozumienie między mistrzem kawy a mistrzem muzyki.
Kampania promuje czerpanie przyjemności z mistrzowskiego przygotowania kawy oraz możliwość poczucia się jak włoski barista we własnym domu. Celebruje bogate dziedzictwo i kunszt włoskiego parzenia kawy, zachowując charakterystyczną dla marki lekkość i styl opowieści.
Zwiastun kampanii został opublikowany globalnie w mediach społecznościowych Lavazza 1 października. Pełna wersja będzie dostępna na oficjalnym kanale YouTube marki od 6 października.