Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
Cut The Mustard od 2019 roku jest odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social media (Facebook, Instagram), a także za realizację lokalnych projektów on top, w tym aktywacji konsumenckich, lokalnych produkcji foto i wideo oraz współpracę z influencerami.
– Przedłużenie współpracy bezprzetargowo to dla nas ogromna radość i duma. Świadczy o zaufaniu, jakim kolejny rok z rzędu obdarzył nas Klient, ale także zadowoleniu z dotychczasowych rezultatów pracy agencji – mówi Karolina Wierzbicka, client service supervisor Cut The Mustard. – Dla Cut The Mustard to potwierdzenie skuteczności i profesjonalizmu w obszarze reklamy i komunikacji marketingowej. Piąty rok współpracy to także okazja do dalszego pogłębiania relacji i lepszego zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, co z kolei może prowadzić do jeszcze bardziej efektywnych kampanii reklamowych dla włoskiej marki Lavazza – dodaje.
Jednym z ostatnich działań Cut The Mustard jest komunikacja działań Lavazza x WOŚP, podczas których włoska marka kawy już po raz czwarty, wspierała cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach kampanii, we współpracy z Szaban Produkcja, nagrane zostały trzy materiały video, które opublikowane zostały w kanałach social media marki Lavazza oraz influencera – Jakoba Kosela, który współpracuje z marką już drugi rok z rzędu. W krótkich reelsach udało się zakomunikować partnerstwo Lavazzy oraz Fundacji WOŚP, a także opowiedzieć o tym, w jaki sposób Lavazza wspiera 32. Finał.