W Warszawie w przestrzeni Loft44 odbyła się szalona impreza zorganizowana przez Schwarzkopf LIVE we współpracy z jednym z najpopularniejszych obecnie twórców internetowych w Polsce – łatwogangiem. Influencer wspólnie z marką pofarbował w ciągu 8 godzin włosy aż 160 fanek i fanów. Akcja była elementem letniej kampanii „Szalej jak nikt inny” promującej intensywne, kolorowe farby zmywalne Schwarzkopf LIVE.
Łatwogang specjalizuje się w szalonych wyzwaniach. Niedawno pobił rekord Polski w liczbie polubień pod postem w mediach społecznościowych, a w przeszłości m.in. pojechał do Afryki, by przejechać 80 km na pożyczonym rowerze. Teraz Schwarzkopf LIVE rzucił mu wyzwanie pofarbowania jak największej liczby włosów w ciągu 8 godzin. Celem było pobicie Rekordu Guinnessa. Ostatecznie spod rąk 20 fryzjerów z całej Polski wyszło 160 szczęśliwców z fryzurami w szalonych kolorach.
Na wydarzeniu w Loft44 stawiło się kilkaset osób, a wśród nich inni, rozpoznawalni influencerzy. Uczestnicy wydarzenia mogli pofarbować włosy na czerwony, różowy, fioletowy lub niebieski kolor. Najważniejsza było jednak spotkanie z idolem i wspólnie spędzony czas, na przykład na graniu w piłkarzyki, gry VR czy w symulatorach jazdy.
– W ramach naszej kampanii zachęcamy młodzież do wakacyjnego szaleństwa z włosami, dlatego niezwykle cieszył nas widok kilkuset młodych ludzi chętnych spędzić wolny czas w tak niezwykły i ciekawy sposób. Ten dzień naładował nas wszystkich wieloma pozytywnymi emocjami, bardzo dziękujemy za obecność każdemu uczestnikowi! – powiedział Gracjan Duda, brand manager marki Schwarzkopf LIVE.
Kampania „Szalej jak nikt inny”, to projekt komunikacyjny Schwarzkopf LIVE obejmujący także współpracę z influencerami na TikToku oraz konkurs z nagrodami. W ramach akcji marka promuje produkty do koloryzacji zmywalnej o nietypowych, intensywnych kolorach, takie jak Schwarzkopf LIVE Drops czy Schwarzkopf LIVE Ultra Brights.