Do agencji Labcon relevant stories należącej do Group One dołączyły Anna Wasilewska, Eliza Szczot oraz Kamila Kamińska wzmacniając tym samym zespół advocacy, na którego czele w marcu br. stanęła Monika Dobaj, head of advocacy. Od czasu integracji kompetencji PR, social media, event i influencer marketingowych w jedną ofertę, agencja pozyskała do obsługi w obszarze advocacy dwóch nowych klientów: Stada oraz Komfort oraz wdraża je w działaniach dla marek, z którymi współpracuje długofalowo m.in. Avène.
Agencja dynamicznie rozwija swoje działania w obszarze advocacy i powiększa zespół o trzy doświadczone specjalistki: Annę Wasilewską, która objęła stanowisko PR & advocacy consultantki, Elizę Szczot, nową PR specialistkę oraz social media managerkę Kamilę Kamińską, i które będą realizować m.in. kompleksowe kampanie advocacy. We wprowadzonej w marcu przez Labcon nowej formule współpracy z klientami oraz podejścia do komunikacji, na działania advocacy składają się kompetencje public relations, influencer marketingowe, social media, eventy oraz aktywację niestandardowe, które umożliwiają budowanie zaangażowania konsumentów oraz tworzenie spójnego wizerunku marek.
Anna Wasilewska pełniąc rolę PR & advocacy consultantki w agencji Labcon. będzie odpowiada za obsługę projektów z zakresu PR i advocacy, współpracując m.in. z markami Eau Thermale Avène oraz Komfort. Wcześniej realizowała kampanie z zakresu advocacy dla L’Oréal Dermatological Beauty. Posiada pięcioletnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych oraz zarządzaniu projektami i zespołami dla międzynarodowych klientów, takich jak IKEA, Avon, czy Tesco.
Eliza Szczot w Labcon objęła stanowisko PR specialistki i odpowiada za prowadzenie bieżących projektów dla marek Eau Thermale Avène oraz Foxy. Swoje doświadczenie z zakresu public relations budowała współpracując z polskimi, a także międzynarodowymi klientami z branży FMCG, telewizyjnej, farmaceutycznej i kosmetycznej m.in. Mars Wrigley, grupa Żabka, BBC oraz Polski Lek.
Kamila Kamińska w Labcon na stanowisku social media managerki odpowiada za prowadzenie bieżącej komunikacji w mediach społecznościowych klienta agencji z branży e-commerce. Swoje wieloletnie doświadczenie nabyła pracując dla polskich oraz globalnych Klientów w agencjach kreatywnych. Współpracowała z markami z branży wnętrzarskiej, deweloperskiej oraz FMCG m.in. Opoczno, Too Good To Go, Archicom, Fabryka Dobrych Materacy, Konica Minolta, Irbis oraz Respect Energy.
– Cieszymy się z dołączenia nowych osób do naszego zespołu. Ich doświadczenie i energia jest nieocenionym wsparciem w realizacji ambitnych projektów, które realizujemy dla naszych klientów. Rozwój zespołu advocacy to odpowiedź na rosnące potrzeby i dynamicznie zmieniające się realia rynku. Wierzymy, że nasza wspólna praca przyczyni się do budowania silnych, pozytywnych relacji między markami a konsumentam – Monika Dobaj, head of PR & advocacy Labcon.
Agencja Labcon relevant stories łączy kreację, design, social media, influencer marketing, PR oraz eventy. Dzięki temu unikalnemu połączeniu kompetencji agencja tworzy kampanie, które zapadają w pamięć i odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Obecnie w modelu advocacy z powodzeniem realizuje kampanie dla takich marek jak Komfort, Eau Thermal Avène, Stada czy Foxy.