Kupiec w ramach przetargu wyłonił do współpracy przy swojej najnowszej kampanii śniadaniowej agencję LoveBrands Group, która stworzyła dla produktów z tej kategorii nową strategię, key visuale oraz hasła, a wraz z klientem realizuje także obecnie zintegrowaną kampanię marketingową motywujące Polaków do spojrzenia na owsianki i płatki zbożowe świeżym okiem.
Kampania, która ruszyła 1 marca 2025 r., obejmie działania PR wsparte współpracą z ekspertami, influencer marketing, działania digital w social mediach marki, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej oraz śląskiej oraz konkurs konsumencki promowany poprzez działania digital i promocję in-store oraz w gazetkach promocyjnych sieci handlowych, w tym m.in. Carrefour, Leclerc, Intermarche.
W ramach prac nad nową kampanią Kupiec zlecił agencji SW Research badanie, z którego wynika, że blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąc, pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu aż 15% z nas z góry zakłada, że pominie któryś z głównych posiłków, a 32% liczy, że spontanicznie złapie coś w biegu. A choć według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji, aż 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeśli już to raczej jako opcję śniadaniową. W ramach prac nad nową kampanią Kupiec zlecił agencji SW Research badanie, z którego wynika, że blisko 2/3 Polaków przynajmniej kilka razy w ciągu miesiąc, pomija jeden z trzech głównych posiłków. Co gorsza, w codziennym zabieganiu, aż 15% z nas z góry zakłada, że pominie, któryś z głównych posiłków a 32% liczy, że spontanicznie złapie coś w biegu. A choć według dietetyków owsianki i płatki zbożowe mogłyby okazać się produktem ratunkowym w takiej sytuacji, aż 31% Polaków nigdy ich nie jada, a jeśli już to raczej, jako opcję śniadaniową.
Najnowsza kampania dla owsianek Coś na Ząb (nowe hasło: Owsianka Coś na Ząb? Nie tylko na śniadanie, naturalnie!) oraz płatków zbożowych Kupiec (nowe hasło: Płatki Zbożowe Kupiec. Na ciepło, na zimno, na nowo, naturalnie!) uwzględnia ten insight, inspirując Polaków do tego, by na produkty te spojrzeć z nieco innej perspektywy i docenić ich walory.
Kampania realizowana jest m.in. na nośnikach OOH, w formie reklamy na autobusach poruszających się po aglomeracji warszawskiej i śląskiej, a także w formie contentowych wpisów na social media marki stworzonych przez ekspertów współpracujących z marką: dietetyczką Ewą Ceborską-Scheiterbauer oraz uznanym szefem kuchni, Piotrem Kucharskim. Treści te wspierane będą także płatną kampanią digital oraz kampanią PR.
– Ważnym elementem kampanii jest także konkurs konsumencki realizowany na naszych social mediach, ale także promowany na nośnikach reklamowych w sieciach handlowych, w tym m.in. na woblerach i standach produktowych, którym chcemy zainspirować konsumentów do tego, by po nasze owsianki i płatki zbożowe sięgali nie tylko w domu i nie tylko na śniadanie, choć w obu przypadkach to także doskonały wybór. Współpracą z naszymi ekspertami chcemy także zainspirować ich do kulinarnych eksperymentów, właśnie z użyciem wysokiej jakości płatków zbożowych – tłumaczy Kamila Kurzawa, dyrektor marketingu firmy Kupiec.
Konkurs, który trwa od 1 do 31 marca 2025 r. promowany będzie nie tylko online, ale także bezpośrednio w sieciach handlowych, m.in. Leclerc, Intermarche, poprzez promocję in-store (woblery i standy) oraz w gazetkach promocyjnych wspomnianych sieci handlowych. Zadaniem uczestników konkursu, w którym można wygrać blendery BlendyGo 3 od BlendyGo!, jest zakup owsianki Coś Na Ząb lub Płatków Zbożowych Kupiec i wykonanie zdjęcia tych produktów w miejscu, w którym uczestnik po nie sięgnie.