Duet Kuczera i Tarapata zasilił szeregi działu kreacji agencji reklamowej Altavia Kamikaze + K2. Krzysztof Kuczera objął w agencji stanowisko senior copywriter, a Kacper Tarapata – senior art director. Jako team działają już od ponad 8 lat. Do Altavia Kamikaze + K2 przeszli z agencji VML. Dołączyli do działu kreacji, zarządzanego przez Mikołaja Stefańskiego, z którym wcześniej pracowali już w VML.
Agencja Altavia Kamikaze + K2 rozbudowuje kompetencje kreatywne. Szeregi zespołu kreacji zasilili Kacper Tarapata, obejmując funkcję senior art directora, oraz Krzysztof Kuczera – jako senior copywriter. Team jest odpowiedzialny za rozwój koncepcyjny i realizację kampanii dla kluczowego klienta agencji, marki Żywiec.
Kuczera i Tarapata pracują jako team od ponad 8 lat, a doświadczenie zdobywali w agencjach Plej i VML. Na swoim koncie mają projekty dla klientów takich jak Adidas, Browar Namysłów, Empik czy Play.
W ostatnim czasie współtworzyli nową komunikację marki Lech.
W Altavia Kamikaze + K2 będą odpowiedzialni za realizację kampanii dla marki Żywiec oraz festiwalu muzycznego Żywiec Męskie Granie.