Kuba (wcześniej Cut The Mustard, Grandesi) i Mateusz (wcześniej OS3, BBDO) odpowiedzialni będą za prowadzenie jednej z grup kreatywnych oraz rozwój kreatywny marek w portfolio agencji. Nowe zatrudnienia i zmiany strukturalne związane są nie tylko z powiększeniem się portfolio klientów agencji, ale i jej ambitnymi planami na przyszłość.
– Przyjście Kuby i Mateusza to kolejne wzmocnienie kreacji. Chcemy jeszcze śmielej realizować nasze ambicje i umocnić naszą pozycję jako jednej z kluczowych agencji w Polsce – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.
Przestrzeń powstała w 2018 roku, łącznie z utworzonymi wokół niej spółkami (Polot, Wyraz, Rozgłos), zatrudnia ok. 70 pracowników, obsługując m.in.: OLX, Decathlon, Kompania Piwowarska, Google, Electrolux, Nestle.