Do zespołu Labcon (Group One) dołączył Kuba Adamus, obejmując stanowisko business & creative integration managera. W nowopowstałej roli będzie odpowiadał za integrację procesów kreatywnych i mediowych oraz pełne wykorzystanie potencjału współpracy w ramach całej grupy. Takie podejście umożliwia tworzenie kompleksowych rozwiązań 360°, które precyzyjniej odpowiadają na biznesowe potrzeby klientów.
Kuba Adamus jest ekspertem w obszarze digital marketingu i mediów, z ponad 7-letnim doświadczeniem w realizowaniu projektów dla czołowych marek na polskim rynku, m.in. Grupy Polsat Plus, Colgate-Palmolive, Beko, Mlekpol, Invest Komfort czy Ekstraklasy. W ostatnich latach pracował w należącej również do Group One agencji mediowej MediaPlus jako Business Manager, odpowiadając za nadzór nad procesami planowania kampanii oraz rozwój współpracy z kluczowymi klientami. Silne fundamenty analityczne, praktyczna znajomość ekosystemu digital i dogłębne rozumienie mechanizmów planowania, zakupu, pomiaru i optymalizacji mediów czynią go naturalnym liderem projektów komunikacyjnych 360, wymagających ścisłej współpracy między agencjami mediowymi a kreatywnymi.
– W Labcon od lat budujemy model współpracy, który integruje procesy kreatywne i mediowe, zapewniając klientom jeden, spójny kierunek działań. Dołączenie Kuby Adamusa jest ważnym elementem rozwoju agencji. Jego doświadczenie wyniesione z MediaPlus, połączenie wiedzy mediowej ze strategicznym myśleniem oraz umiejętność prowadzenia partnerskich relacji biznesowych sprawiają, że naturalnie wpisuje się w rolę integratora między zespołami. Kuba wzmacnia nowo zbudowany zespół Client Service i widzę w nim partnera, który realnie podniesie jakość współpracy z domami mediowymi i pozwoli nam dostarczać klientom jeszcze bardziej spójne i efektywne rozwiązania 360° – mówi Marta Rysia Jarkiewicz-Michalczuk, client service director Labcon.
Do kluczowych zadań Kuby Adamusa należeć będzie rozwijanie istniejących i tworzenie nowych standardów współpracy z należącymi do Group One agencjami mediowymi, przekładanie danych mediowych na język strategii kreatywnej oraz wzmocnienie pozycji Labcon jako partnera, który rozumie pełny kontekst działań: od planowania mediów, przez kreację, po optymalizację kampanii. Powołanie roli business & creative integration manager w zespole client service to naturalny krok w rozwoju modelu house of communication, w którym od lat działają spółki Group One.



