Kto jest lepszym konsumentem – gracz czy nie gracz? Dowiedz się podczas 2. edycji We Are Gamers już 10 września

Gaming to mainstream, zdobywający coraz wyższe pozycje w świecie rozrywki – od muzyki i filmów po platformy streamingowe i festiwale. Dlaczego? Ponieważ większość z nas gra w gry. Gaming stał się powszechną formą rozrywki, z relatywnie niskim progiem wejścia i sposobem na spędzanie wolnego czasu – zarówno samotnie, jak i z przyjaciółmi czy rodziną. Zatem pojawiają się pytania: kim jest gracz i czy jest on lepszym konsumentem niż nie-gracz? Czy marki powinny dostosowywać swoją komunikację do graczy, czy wystarczy po prostu obecność w gamingu? To dylematy, z którymi mierzy się wiele marek, planujących swoje pierwsze lub kolejne kroki w tej przestrzeni.

Gaming to już nie tylko rozrywka – to nasza codzienność. Gry wideo stały się integralną częścią życia wielu osób. Dlatego też agencja WE!RE Fantasy, po sukcesie ubiegłorocznej konferencji, wraz z partnerami – Acer Polska oraz Media Expert – organizuje drugą edycję konferencji całkowicie poświęconej marketingowi w gamingu. Wydarzenie odbędzie się 10 września w warszawskim centrum konferencyjnym ADN.

Bezpłatny udział w wydarzeniu ma na celu dostarczenie solidnej dawki wiedzy merytorycznej oraz umożliwienie poznania najnowszych trendów i wymiany doświadczeń jak najszerszemu gronu słuchaczy. To niepowtarzalna okazja, aby poszerzyć swoje horyzonty, zdobyć praktyczne umiejętności i nawiązać cenne kontakty w świecie gier i esportu.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród ekspertów występujących na konferencji znajdą się osoby, które na co dzień doradzają markom, jak czerpać z gamingu korzyści komunikacyjne, oraz praktycy – przedstawiciele marek, które z sukcesami działają w tej społeczności od lat.

Agenda konferencji skupi się na przedstawieniu szerokiego spektrum możliwości, jakie niesie za sobą gaming, oraz inspiracji prosto od marek, które z powodzeniem realizują projekty gamingowe. Zwieńczeniem konferencji będzie prezentacja badań, przygotowanych przez członków grupy Gry/Esport IAB Polska, a zrealizowanych przez SW Research.

Integralną częścią konferencji będzie również inauguracja drugiego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych Predator Games oraz konferencja prasowa dla zaproszonych mediów i gości, podczas której zostanie przybliżony koncept kolejnej odsłony tego wyjątkowego projektu.

Patronat honorowy nad konferencją objął IAB Polska. Partnerami wydarzenia są Acer Polska oraz Mediaexpert. Patronat medialny sprawują aboutMarketing, NowyMarketing oraz Radio KAMPUS. Ponadto wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ uczestniczący w konferencji otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.

Gdzie i kiedy?
Data i godzina: 10 września 2024
Miejsce: ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56, Warszawa
Bezpłatna rejestracja dostępna jest na stronie wearegamers.pl.