Z początkiem marca do zespołu TV Buying Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Krzysztof Kosewski w roli TV experta. Dołączenie nowej osoby jest kolejnym etapem związanym ze strategią wzmacniania kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego zespołu TV Buying. W listopadzie ub.r. w roli buying intelligence managera dołączył także Maksymilian Kreft.
Krzysztof Kosewski z branżą mediową związany jest od 2019 roku. Swoje doświadczenie zdobywał w zespole Buying Excellence Team Publicis Media, w którym w ciągu 4 lat awansował z roli TV assistant do roli senior TV specialist. Dotychczas pracował między innymi dla takich klientów jak Aflofarm, Mondelēz International czy PepsiCo.
W Group One Media Krzysztof dołączył do zespołu TV expertów, na którego czele stoi Maksymilian Kreft. Do zakresu jego obowiązków w roli TV experta należeć będzie kompleksowe zarządzanie zakupem oraz optymalizacja kampanii Klientów, kontrola realizacji zobowiązań kontraktowych, automatyzacja procesów i rozwój narzędzi własnych agencji.
Krzysztof Kosewski rozpoczął pracę w Group One Media w marcu 2024 r.