SodaStream ogłasza premierę nowego smaku w swoim portfolio – Maliny Bez Cukru. To syrop odpowiadający na rosnące potrzeby Polaków – zgodnie z najnowszym badaniem SW Research na zlecenie SodaStream, dla ponad 34% z nas kluczowym kryterium przy wyborze napoju jest niska zawartość cukru. Twarzą kampanii został nie kto inny jak sam Krzysztof Ibisz, który z charakterystycznym dla siebie wdziękiem przekonuje, że dobrą malinkę można zrobić każdemu.
Do portfolio SodaStream właśnie dołącza absolutna nowość – syrop Malina Bez Cukru, który w 440ml butelce łączy wyrazisty, owocowy smak z lekką i bezcukrową formułą. To odpowiedź na oczekiwania świadomych konsumentów: tych, którzy chcą cieszyć się smakiem lata przez cały rok. Wszystko to bez wyrzutów sumienia i bez kompromisów.
Malina Bez Cukru została stworzona z myślą o wszystkich fanach domowej wody gazowanej i orzeźwiających napojów przygotowywanych w kilka sekund. A żeby było jeszcze bardziej stylowo – twarzą kampanii promującej nowość został Krzysztof Ibisz, który zdradza swój własny przepis na… idealną malinkę.
Sekret Krzysztofa Ibisza? Malinalnie dobra forma
W najnowszej kampanii SodaStream, Krzysztof Ibisz wciela się w rolę malinowego eksperta, który ma za zadanie dotrzeć do najbardziej pożądanego sekretu lata – przepisu na idealny smak bez cukru. Za produkcję spotu reklamowego odpowiada Paradox. Koncepcja kreatywna jest z kolei autorstwa Alka Pakulskiego.
– Chcesz zrobić swoją pierwszą malinkę, ale nie wiesz jak? Spokojnie! – przekonuje Krzysztof Ibisz, prezentując malinalnie prosty przepis, który każdy może opanować na 1, 2, tsss… Trzy pompki gazowania, odrobina malinowej magii i gotowe. Woda, malina i bąbelki od SodaStream tworzą idealną kompozycję na gorące dni.
Malinowe lato z SodaStream trwa w najlepsze – bez cukru, bez kompromisów, za to z pełną dozą orzeźwiającego smaku i dobrej zabawy. Nie ma na co czekać, zaskocz ukochane osoby malinką od SodaStream!