Krzysztof Drzazga został dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1

fot. mat. prasowe

Krzysztof Drzazga awansował w strukturach poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1, obejmując stanowisko creative director. Przez ostatnie lata pełnił w tej agencji rolę head of concept.

Krzysztof Drzazga pracuje w branży kreatywnej od ponad 20 lat. Karierę rozpoczynał w agencji TBWA / TEQUILA, w której pracował przez 10 lat. Od 2014 r. w agencji Chapter1, początkowo jako senior copywriter, a od 7 lat jako head of concept. Wielokrotnie nagradzany w konkursach reklamowych Kreatura, KTR, Effie (w tym Grand Prix), Golden Arrow.

W nowej roli będzie zarządzał działem kreacji, a także czuwał nad spójnością kreatywnych projektów z celami strategicznymi obsługiwanych brandów.

Kontynuujemy i rozwijamy to, w czym jesteśmy kreatywnie najmocniejsi. Odważne idee, platformy komunikacyjne oraz kampanie oparte na nieoczywistych insightach, wychwyconych przez wrażliwców z kreacji i strategii. Dużo rozwoju, nowych narzędzi. AI-friendly, ale z rozsądkiem. To, co mamy najlepszego dla klientów to wciąż mądrzy, utalentowani ludzie. Oprócz kampanii czysto komercyjnych, chcielibyśmy również angażować się jeszcze bardziej w akcje o wymiarze społecznym czy artystycznym. Oddech się przyda – komentuje Krzysztof Drzazga, nowy dyrektor kreatywny Chapter1.