19-20 listopada w Warszawie (lub online) odbędzie się 10. edycja Kongresu For Social Media. Dwa dni pełne najnowszych trendów, inspirujących strategii i praktycznych case studies, które natychmiast wykorzystasz w swojej pracy.
Dlaczego warto? Spotkasz topowych ekspertów, zadasz im pytania i zdobędziesz porady dopasowane do Twoich potrzeb. To też świetna okazja do nawiązania wartościowych kontaktów i wzmocnienia swojej sieci biznesowej.
- Instagram Stories – benchmarki i praktyki – Michał Kaliściak
- SoMe advertising – strategia marki – Tomek Borkowski
- Komunikacja marki – świat twórców – Kasia Kęcka
- AI w kreatywności – Grzegorz Korczyński
- Influencer marketing – bez ryzyka – Barbara Caruso
- Video marketing – kanały i dystrybucja – Łukasz Korczewski
- Gen Z – zmiany w marketingu – Marta Gilbas
- Strategie contentowe i aktywacyjne – Agnieszka Banaś
- Trendy – praktyczne wykorzystanie – Paulina Moryc
- SEO w mediach społecznościowych – Dorota Woźniczka
- Lejek sprzedażowy, który działa – Łukasz Głombicki
- Strategia komunikacji w social media – Artur Roguski
- Algorytm IG – wróg czy przyjaciel? – Mateusz Rakowski
- Meta Ads – budżet i algorytmy – Szymon Lisowski
Bez względu na to, czy jesteś ekspertem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z mediami społecznościowymi – z Kongresu For Social Media wyjdziesz pełen nowych pomysłów i gotowy do działania!
19-20 listopada, Warszawa Kino Atlantic lub online – zarejestruj się teraz na stronie www.forsm.pl!