19-20 listopada w Warszawie (lub online) odbędzie się 10. edycja Kongresu For Social Media. To dwa dni pełne najnowszych trendów, inspirujących strategii i praktycznych case studies, które natychmiast wykorzystasz w swojej pracy.
Dlaczego warto?
➡︎Spotkasz topowych ekspertów, zadasz im pytania i zdobędziesz porady dopasowane do Twoich potrzeb.
➡︎To też świetna okazja do nawiązania wartościowych kontaktów i wzmocnienia swojej sieci biznesowej.
W programie m.in.:
- Instagram Stories – Benchmarki i praktyki – Michał Kaliściak, Head Of Content & Activation, 180heartbeats + JUNG v. MATT
Jak tworzyć angażujące, kreatywne Stories, dbać o ich jakość i kiedy warto wprowadzać zmiany w swojej strategii. - SoMe advertising – dopasowanie strategii do marki – Tomek Borkowski, Social Media Director, Plej agency
Proces tworzenia skutecznych kampanii mediowych: od analizy, przez dobór platform, aż po KPI. - Komunikacja marki w świecie twórców – Kasia Kęcka, Creative Production Manager, Performance Media
Jak marki mogą przyciągać uwagę, nie tracąc tożsamości, w świecie zdominowanym przez content kreatorów. - AI w kreatywności – Grzegorz Korczyński, Creative Copywriter, Havas Media Group Poland
Jak sztuczna inteligencja wspiera twórczy potencjał i inspiruje do myślenia poza schematami. - Influencer marketing bez ryzyka – Karolina Łach, Group Influencer Managerka, Lifetube
Jak dobierać influencerów, platformy, formy współpracy i mierzyć efekty, unikając wizerunkowych kryzysów. - Video marketing – kanały i dystrybucja – Łukasz Korczewski, Head of Social and Media, Cape Morris
Jak zaplanować skuteczną kampanię wideo, uwzględniając różnorodność platform i formatów. - Jak Gen Z zmienia marketing – Marta Gilbas, MBCS Business Director
Jak dostosować strategie do szybko konsumowanych treści, zachowując tożsamość marki. - Angażujące doświadczenia w mediach społecznościowych – Agnieszka Banaś, Head of community w Kraft Heinz
Jak tworzyć content, który przyciąga, buduje lojalność i zdobywa sympatię. - Trendy w social media – praktyczne wykorzystanie – Paulina Moryc, Digital Strategic Planner @ Ogilvy Polska
Jak codzienne trendy w social media mogą wspierać komunikację marki, nie tylko na TikToku. - SEO w mediach społecznościowych – Dorota Woźniczka, Marketing & Growth Manager
Jak optymalizować treści w social media dla lepszej widoczności i wyników biznesowych. - Lejek sprzedażowy w SoMe – Łukasz Głombicki, Creative Strategist
Tworzenie skutecznych strategii na każdym etapie lejka, z kreatywnym CTA i analizą wyników. - Strategia komunikacji w social media – Artur Roguski, autor książki „Zrozumieć
social media”
Kluczowe elementy skutecznej strategii, od przygotowania do wdrożenia, bez pomijania ważnych etapów.
Bez względu na to, czy jesteś ekspertem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z mediami społecznościowymi – z Kongresu For Social Media wyjdziesz pełen nowych pomysłów i gotowy do działania!
Więcej informacji oraz rejestracja dostępne na stronie: www.forsm.pl