WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.
Agenda konferencji podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich skupia się na na influencer marketingu, w której Mateusz Górecki odpowie na pytanie jak zapewnić jakość i efektywność przekazu reklamowego oraz kluczowych elementach i dobrych praktykach we współczesnym influencer marketingu. Drugim prelegentem tego segmentu będzie Dawid Myśliwiec, twórca kanału Naukowy Bełkot, który skupi się na merytoryce twórców internetowych. Podejmie on tezę, czy w dobie AI, gdy produkcja wiarygodnie wyglądających fake newsów jest łatwiejsza niż kiedykolwiek, merytoryka w contencie influencerów jeszcze się broni?
Druga część agendy skupi się na gaming marketingu, który stał się mainstreamem i coraz częściej wykorzystywany jest przez marki, Wojtek Maślanka, przedstawi strategie wejścia w gaming krok po kroku oraz odpowie na pytanie, kiedy lepiej wybrać esport a kiedy gaming. Jan Zarzycki, drugi prelegent tego segmentu skupi się na esporcie i przedstawi jak wygląda ta społeczność, jakie czynniki wpływają na oglądalność transmisji esportowych i co marki zyskują wspierając lokalne transmisje turniejów esportowych.
Wydarzenie otworzy krótki panel Justyny Oracz o optymalizacji i specjalizacji oraz przełożeniu tych czynników na jakość komunikacji.
Konferencja online WE!RE Influencer & Gamers Marketing Talks vol 4 zaplanowana jest na 10 kwietnia, na godzinę 10:00. Udział w niej jest bezpłatny a zarejestrować można się za pośrednictwem strony werefantasy.com/weregamers/.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który obchodzi w tym roku 25 lecie. Partnerem konferencji jest DIMAQ, międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, dzięki któremu wydarzenie posiada akredytację. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne. Patronat medialny objęła redakcja serwisu about marketing.