Konferencja sprzedażowo-marketingowa Sales is the Queen odbędzie się już 15 maja

Sprzedaż i marketing to duet idealny czy rywale walczący o wpływy w firmie? Jak oba działy powinny funkcjonować, aby przynosić największe zyski? Które narzędzia dostępne na rynku mogą ułatwić życie zarówno marketingowi, jak i sprzedaży? To tylko kilka kwestii, które będą omawiane 15 maja w Bielsku-Białej podczas Sales is the Queen. 

Sales is the Queen to konferencja poświęcona nowoczesnemu marketingowi i sprzedaży w erze nowych technologii. Tegoroczna, trzecia edycja konferencji, skupi się na tematach związanych z funkcjonowaniem działu sprzedaży i marketingu w przedsiębiorstwach. Będzie to doskonała okazja, aby uzyskać  dostęp do wiedzy, praktycznych narzędzi i strategii, które pozwolą skuteczniej optymalizować procesy sprzedażowe, zwiększać efektywność działań marketingowych i podejmować trafniejsze decyzje biznesowe.

Sales is the Queen powstała z myślą o przedsiębiorcach chcących rozwijać biznes w oparciu o optymalizację procesów sprzedażowych w firmie z wykorzystaniem najnowszych technologii. W tym roku dodaliśmy komponent marketingowy, bo ten dział również odgrywa istotną rolę w procesie pozyskiwania nowych klientów — mówi Wojciech Bachta, prezes Fundacji Startup Podbeskidzie, pomysłodawca wydarzenia.

Całodniowa konferencja to przede wszystkim dawka merytorycznej wiedzy przedstawionej przez ekspertów z branży. W programie znajdą się trzy główne bloki tematyczne: ścieżka sprzedażowa, sesja narzędziowa oraz ścieżka marketingowa. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Artur Jabłoński (CEO digitalk & Suasio), Mariusz Chrapko (doradca i mentor), Patryk Dynowski (Casbeg), Kama Kotowska (trenerka wystąpień publicznych) oraz Mateusz Kral (Vasco Electronics).

Tworząc agendę tegorocznej edycji Sales is the Queen zależało nam na zebraniu grona doświadczonych ekspertów, którzy podzielą się z publicznością wiedzą i doświadczeniem. W ten sposób uczestnicy w ciągu jednego, intensywnego dnia uczestnicy zdobędą praktyczne wskazówki związane z prowadzeniem działów marketingu i sprzedaży, które potem przyniosą konkretne efekty biznesowe dla firmy — dodaje Bachta.

Sales is the Queen odbędzie się 15 maja 2025 roku w Bielskim Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej w Bielsku-Białej. Organizatorami konferencji są Fundacja Startup Podbeskidzie oraz Silesian Startup Foundation. Wśród partnerów biznesowych wydarzenia znajdują się takie firmy jak: 4People, merce, Raynet, czy Da Vinci Studio. Wydarzenie ma też akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział.

Szczegóły konferencji i bilety są dostępne na stronie salesisqueen.pl