Komfort startuje z kampanią pod hasłem „Jesteśmy od usług”, w której wykorzystuje potencjał najnowszych modeli sztucznej inteligencji. Komunikacja koncentruje się na promowaniu komplementarnych usług projektowania i montażu, stanowiących kluczowy element oferty marki.
To kolejna odsłona innowacyjnego podejścia Komfortu do marketingu. W ubiegłym roku, w ramach kampanii „Satysfakcja” oraz akcji promocyjnej „Black Sales Weeks”, marka wykorzystała AI do stworzenia hiperrealistycznych spotów oraz unikalnych teledysków, demonstrując tym samym rewolucyjny potencjał tej technologii w produkcji reklam w branży remontowo-wnętrzarskiej.
Nowa kampania ma na celu wzmocnienie percepcji sieci jako kompleksowego partnera w urządzaniu wnętrz, poprzez promocję dostępnych w salonach i na komfort.pl usług projektowania i montażu. Od projektu, przez dostawę, aż po profesjonalny montaż – Komfort zapewnia fachowe doradztwo i spokój na każdym etapie prac.
Kreatywność wsparta technologią
Już na etapie planowania określono, które elementy realizacji wesprą narzędzia AI, a które lepiej oprzeć na tradycyjnych metodach. Animacje i formaty statyczne przygotowano modułowo, tak aby łatwo je było dostosować do różnych nośników i kanałów komunikacji. Z kolei sylwetki postaci wykorzystanych w kreacjach powstały w połączeniu klasycznej sesji fotograficznej z nowoczesnymi technikami generowania obrazu w AI.
Sztuczna inteligencja wspierała praktycznie każdy etap – od opracowania koncepcji i tworzenia precyzyjnych promptów, przez wsparcie graficzne i analizę trendów, aż po generowanie elementów statycznych i wideo. Każdy fragment prac był dopasowany do narzędzia, które najlepiej radziło sobie z konkretnym zadaniem, co pozwoliło maksymalnie wykorzystać potencjał dostępnych technologii.
Projekt od samego początku tworzono z myślą o elastycznym skalowaniu, tak aby kreacje mogły być szybko adaptowane do różnych formatów. W efekcie powstały dwa key visuale dedykowane usługom projektowania i montażu oraz krótki, 15-sekundowy spot promocyjny. Ostateczne materiały zostały ręcznie dopracowane i złożone w spójną całość, zapewniając wysoki poziom estetyczny oraz spójność przekazu.
Dzięki doświadczeniu z wcześniejszych realizacji kampanię ukończono w rekordowym czasie i w niewielkim zespole, udowadniając, że nowoczesne technologie są narzędziem, a prawdziwym fundamentem pozostaje kreatywność ludzi.
Kampanię „Jesteśmy od usług” można zobaczyć online oraz na nośnikach OOH i POS w 24 salonach sieci. Za kreatywną koncepcję i realizację odpowiada samodzielnie Komfort. W ścisłej kooperacji z marką realizowane były również działania w obszarze advocacy (we współpracy z agencją Labcon), zakup mediów z agencją Value Media oraz kampania paid social z agencją Salestube.