Marka Komfort zaprezentowała nowe spoty kampanii „Satysfakcja”, w których bohaterowie wspólnie z doradcami sklepów Komfort mierzą się z wyzwaniami dotyczącymi remontu łazienki oraz kuchni. Twórcy ponadto przedstawili materiał zakulisowy, w którym tłumaczą proces powstawania innowacyjnej reklamy stworzonej przy użyciu silnika Unreal Engine oraz zaawansowanych technologii jak animacja 3D i AI.
Spot reklamowy stworzony przy użyciu sztucznej inteligencji jeszcze niedawno wydawał się abstrakcyjny dla wielu ludzi. Przynajmniej do czerwca br., kiedy to marka Komfort postanowiła zostać pionierem w tej kategorii, wprowadzając platformę „Satysfakcja”. Kampania w swoim innowacyjnym podejściu, naturalnie podkreśliła unikatowe wartości i korzyści płynące z oferty marki.
Do stworzenia spotów w ramach kampanii “Satysfakcja” zastosowano 12 nowoczesnych narzędzi AI oraz silnik do tworzenia gier Unreal Engine, osiągając efekt hiperrealizmu i głębi obrazu bez potrzeby tradycyjnego kręcenia na planie zdjęciowym.
– Finalne spoty kampanii „Satysfakcja” pokazują, jak Komfort przyczynił się do znaczącego postępu w wykorzystaniu nowoczesnych technologii w branży reklamowej – mówi Magdalena Stępień, head of brand & communication sieci sklepów Komfort.
Efekty włożonej pracy widać w dostępnych już odsłonach spotów, a cały proces można prześledzić w udostępnionym przez markę materiale zza kulis produkcji. Kampania przekazuje, że satysfakcja z remontu z marką Komfort towarzyszy klientom na każdym etapie – od przygotowań po finalny efekt, zachęcając do odwiedzenia sklepów Komfort zarówno online, jak i stacjonarnie, gdzie czekają eksperci gotowi pomóc w realizacji wymarzonego projektu.
W najnowszych odsłonach kampanii będącej częścią nowej platformy komunikacyjnej sieci sklepów Komfort skupiono się na pojedynku jednej z bohaterek spotu, „Magdy”, z drzwiami, które uniemożliwiają dostęp do łazienki całej rodzinie oraz katastroficznym rozpadzie blatu kuchennego w mieszkaniu „Niny”. Gdy problemy narastają, do akcji wkraczają doradcy sklepów Komfort, którzy swoim tanecznym krokiem i ekspercką wiedzą wprowadzają nowe, świeże rozwiązania. W rytm „Satysfakcji”, pozytywną energią oraz fachowymi umiejętnościami, przekształcają wnętrza bohaterek, przewyższając ich oczekiwania.
Za realizację spotów odpowiedzialne są agencja reklamowa Digitas oraz producent kreatywnych treści mimo.ooo. Strategię, planowanie i zakup mediów offline i online koordynuje agencja mediowa Value Media, za kampanie SEM, Paid Social i programmatic, wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej – Salestube. Kompleksową obsługą marki w zakresie advocacy – obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media – zajmuje się agencja Labcon.