Z początkiem marca do zespołu strategii Value Media (Group One) dołączyły dwie nowe osoby – Klaudia Brzeska w roli business integration managera oraz Marta Kierszka jako strategy manager. Dołączenie Klaudii oraz Marty oznacza rozszerzenie kompetencji strategicznych, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Zespół strategii Value Media łączy wiedzę z zakresu marketingu, mediów, analityki, co pozwoli na jeszcze lepsze tworzenie kompleksowych strategii, obejmujących wszystkie aspekty komunikacji marketingowej.
Klaudia Brzeska dołączyła do zespołu Value Media jako business integration manager. Klaudia od ponad 11 lat związana jest z branżą mediową. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach mediowych Zenith i Mindshare oraz w agencji danowo-technologicznej Yotta, będącej częścią grupy Publicis.
W Value Media rolą Klaudii będzie położenie większej wagi na rozwój technologii, analityki i badań w codziennych rekomendacjach agencji, tak by pomagać klientom w podejmowaniu świadomych decyzji biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych.
Marta Kierszka do zespołu Value Media dołączyła w roli strategy managera. Z branżą mediową związana jest od 2015 roku. W tym czasie pracowała dla takich agencji jak ZenithOptimedia Group, Media Republic, Mindshare Poland, czy Wavemaker.
W zakresie kluczowych kompetencji Marty znajduje się obszar trendów i zainteresowań konsumenckich, zachowania zakupowe konsumentów i skalowanie efektywności biznesowej w komunikacji. Rozwinięcie tych obszarów będzie także jednym z kluczowych procesów skierowanych do klientów Value Media w obszarze ich biznesu.
– Naszą ambicją jest bycie najbardziej strategiczną agencją na rynku. Rozbudowa działu strategii a przede wszystkim różne perspektywy i doświadczenia strategów stwarzają większe szanse na wykreowanie nieszablonowych kampanii, które realnie przekładają się na biznesowe rezultaty klientów – mówi Rafał Wachnik, managing director w Value Media.
Klaudia Brzeska oraz Marta Kierszka dołączyły do zespołu strategii Value Media w marcu br. Swoją pracę raportować będą do Natalii Załęckiej, chief business officer, która do zespołu Value Media dołączyła w tym samym czasie.