Klarna wprowadza usługę cashback

Klarna, międzynarodowy licencjonowany bank, konsekwentnie stawia na dalszy rozwój swojej aplikacji zakupowej. Dzięki nowo wprowadzonej usłudze cashback klienci dokonujący zamówień za pośrednictwem aplikacji zaoszczędzą nawet do 11 proc. wartości opłaconego koszyka zakupowego w wybranych sklepach. Polska to pierwszy kraj w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym Klarna oferuje tę funkcję w swojej aplikacji.

Środki z cashbacku zebrane za zakupy w aplikacji Klarny trafiają automatycznie na „Klarna saldo”. Użytkownik decyduje, jak je wykorzystać – może przeznaczyć je na kolejne zakupy lub wypłacić na swoje konto bankowe. Ta możliwość wyboru sprawia, że usługa jest w pełni elastyczna i ułatwia zarządzanie zgromadzonymi finansami.

Warunkiem skorzystania z oferty cashback jest dokonanie zakupów za pośrednictwem naszej aplikacji oraz posiadanie wewnętrznego rachunku tzw. Klarna Saldo. Środki z cashbacku będą automatycznie gromadzone właśnie na nim. Co istotne, samo posiadanie rachunku jest całkowicie bezpłatne, nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami czy zobowiązaniami, a jego założenie zajmuje kilka minut – powiedziała Aleksandra Ippohorska-Lenkiewicz, CEE Klarna media manager.

Na start w Polsce, opcja cashback w aplikacji Klarny będzie dostępna u kilkudziesięciu partnerów handlowych, w tym popularnych marek takich jak Sinsay, eObuwie, Pyszne.pl, Notino czy Zalando-Lounge. Co istotne, brak minimalnej kwoty zamówienia sprawia, że usługa jest atrakcyjna nawet przy drobnych zakupach.

Polacy uwielbiają korzystać z promocji i rabatów, a każda okazja do oszczędzania spotyka się dużym entuzjazmem. Jesteśmy przekonani, że podobnie będzie w przypadku naszej usługi: cashback Klarny to jeden z najhojniejszych programów nagradzania klientów na polskim rynku – użytkownicy aplikacji mogą liczyć nawet na 11 proc. zwrotu za zakupy, co sprawia, że oferta wyróżnia się na tle konkurencji. Wprowadzenie tej opcji to naturalny krok w rozwoju naszej marki – chcemy, by zakupy były nie tylko prostsze, ale też bardziej korzystne dla naszych klientów– powiedział Łukasz Dwulit, head of CEE w Klarnie.

Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym Klarna wprowadziła w swojej aplikacji usługę cashback. Nowa funkcja daje konsumentom nie tylko realne oszczędności, ale i dostęp do atrakcyjnych ofert. Polscy użytkownicy doceniają również samą aplikację Klarny pod względem intuicyjności oraz możliwości łatwego zarządzania swoimi zakupami w jednym miejscu. Dzięki temu przyciągnęła ona już miliony osób w Polsce, sprawiając, że stale zyskuje na popularności w App Store i Google Play.