Do zespołu By The People Group, marketingowego powerhouse’u zrzeszającego profesjonalistów, strategów i wizjonerów tworzących nową jakość komunikacji, dołączyły nowe talenty – Jarosław Pawlak, który objął stanowisko head of research and products development w Enyo, oraz Klara Ufnalewska, obejmując stanowisko corporate PR manager, również w Enyo.
– W By The People wiemy, że prawdziwa siła tkwi w ludziach, a połączenie ich talentów i wizji z naszymi autorskimi technologiami oraz rozwiązaniami sztucznej inteligencji pozwala wykraczać poza schematy i tworzyć skuteczne kampanie. Nasz zespół to nie „zasób ludzki”, ale świadomie budowana mozaika kompetencji, doświadczeń i osobowości, które razem tworzą unikalną wartość. Każda decyzja o zatrudnieniu to dla nas inwestycja w przyszłość – mówi Anna Ślosorz, CCO Enyo i co-founder of the BTP Group. – Nasza siła tkwi w tym, że stawiamy na ludzi, którzy potrafią myśleć strategicznie i działać z pasją. To właśnie dzięki takim talentom By The People rośnie w siłę – nie tylko jako marka, ale jako ekosystem, społeczność profesjonalistów, którzy wierzą, że najlepsze kampanie zaczynają się od autentycznych relacji – dodaje.
Jarosław Pawlak przez ostatnie 5 lat w międzynarodowej firmie badawczej Gemius był odpowiedzialny za rozwój produktu i metodologię badania Mediapanel, który jest pierwszym w CEE panelowym, pasywnym pomiarem cross-mediów. Specjalizował się w rozwoju metodologii pasywnego pomiaru radia, reklamy zewnętrznej oraz mediów cyfrowych. W przeszłości pracował dla firm medialnych i międzynarodowych organizacji badawczych przy realizacji projektów badań mediów oraz sektora technologicznego. W Wirtualnej Polsce tworzył od podstaw dział badań i analiz audytorium Internetu. Współtworzył organizację branżową Polskie Badania Internetu oraz podwaliny pod pomiar Internetu jako medium w Polsce. Wprowadzał na polski rynek badania marketingowe realizowane online. Jako Head of Research and Strategic Marketing w Stroer OOH wprowadził badania efektywności kampanii reklamowych out of home jako standard rynkowy. Współpracował również z międzynarodowymi firmami badawczymi TNS i Comscore.
Klara Ufnalewska jest ekspertką w zakresie public relations i komunikacji korporacyjnej z ponad 18-letnim doświadczeniem. W By The People Group odpowiada za kształtowanie narracji korporacyjnej, budowanie reputacji marki oraz komunikację kryzysową i wewnętrzną. Wcześniej zarządzała komunikacją oraz działaniami CSR w 17 krajach Europy Środkowo-Wschodniej w Panasonic Marketing Europe GmbH. Jest autorką wielu udanych kampanii komunikacyjnych i eventów, m.in. projektów z zakresu ESG dla branży retail, działań media relations i komunikacji kryzysowej dla globalnych marek technologicznych, a także kampanii partnerskich łączących marki z różnych światów lifestyle’u i motoryzacji.



