Marka KITKAT prezentuje zupełnie nowy produkt – idealny do dzielenia się z bliskimi. Popularny smak chrupiących batonów od teraz jest dostępny w formacie czekoladowych tabliczek, do wyboru w trzech wariantach smakowych. To kolejna propozycja marki na celebrowanie przerwy – np. po intensywnym dniu, w gronie rodziny czy przyjaciół.
KITKAT od lat przypomina o odpoczynku w ciągu dnia i czerpaniu radości z przerwy. W myśl hasła „Czas na przerwę, czas na KITKAT” marka przedstawia czekoladowe tabliczki, które są nowym sposobem na chwilę wytchnienia, w towarzystwie bliskich. Tym samym, KITKAT rozpoczyna celebrację swoich 90. urodzin oraz rozszerza portfolio o nowy segment słodyczy.
Nowość jest już dostępna w sklepach w trzech wariantach smakowych:
- KITKAT Double Chocolate – z nadzieniem o smaku kakaowym, pokrytym grubą warstwą mlecznej i deserowej czekolady,
- KITKAT Salted Caramel – z nadzieniem o smaku słonego karmelu, pokrytym grubą warstwą mlecznej czekolady o smaku karmelowym oraz białej polewy,
- KITKAT Hazelnut – z nadzieniem orzechowym, pokrytym grubą warstwą mlecznej i deserowej czekolady.
– Tabliczki KITKAT to propozycja, która pozwala cieszyć się smakiem KITKAT w większym gronie. Dzięki doświadczeniu Nestlé w produkcji słodyczy stworzyliśmy czekoladowe tabliczki z unikalnym, marmurkowym wzorem i pysznym, kremowym nadzieniem, dostępne w popularnych wariantach smakowych. Dodatkowo, tabliczki KITKAT są produkowane z wykorzystaniem kakao pozyskiwanego w ramach programu Income Accelerator, który wspiera społeczności zajmujące się jego uprawą – mówi Piotr Wrotny, business manager for confectionery, Nestlé Polska.
Wykorzystywanie kakao pozyskiwanego w ramach Income Accelerator Program do produkcji tabliczek KITKAT jest zgodne z celami zrównoważonego rozwoju Nestlé. Do głównych założeń programu „Income Accelerator” należą wzrost dochodów plantatorów kakao oraz podniesienie poziomu życia lokalnych społeczności. Uczestnicy objęci inicjatywą otrzymują wynagrodzenie nie tylko za zapewnianie określonej jakości ziaren kakaowca, ale również za stosowanie praktyk uwzględniających potrzeby środowiska i mieszkańców.
Nowe tabliczki KITKAT są produkowane w fabryce Nestlé w Sofii, w Bułgarii. Aby wprowadzić nowość do portfolio, Nestlé zainwestowało w zakład 44,2 miliona euro. Pozwala to na wytwarzanie dodatkowych 10 000-20 000 ton czekolady eksportowanej do 29 krajów europejskich, Kanady i RPA. Dzięki inwestycji stworzono tam również 70 nowych miejsc pracy.
Tabliczki KITKAT są już dostępne w sklepach. Premierę nowego produktu wspiera szeroka kampania promocyjna, obejmująca spot telewizyjny, działania digital oraz materiały POS w punktach sprzedaży.