KIT KAT i LION startują z nową akcją promocyjną, której partnerem została gra Candy Crush Saga

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej już ogólnopolskiej loterii promocyjnej, która wspierana jest dodatkowo akcją buy & get. W tym roku partnerem aktywacji jest znana na całym świecie gra mobilna Candy Crush Saga.

Aby wziąć udział w akcjach promocyjnych należy w terminie od 10 września do 17 listo-pada 2024 r. jednorazowo kupić dowolny baton KIT KAT lub LION w opakowaniu promo-cyjnym. W ramach akcji buy & get, Uczestnik może odebrać godzinę nielimitowanego życia raz w tygodniu w grze Candy Crush Saga. Dodatkowo, aby wziąć udział w loterii, Uczestnik musi zachować opakowanie promocyjne aby następnie zgłosić kod alfanume-ryczny z wnętrza opakowania poprzez formularz dostępny na stronie: www.kitkat.pl/promocje/candy-crush. Co tydzień w loterii do wygrania aż 5 smartfonów!

Okres sprzedaży promocyjnej: 10.09 – 17.11.2024 r. Pełna lista batonów KIT KAT oraz LION biorących udział w loterii podana jest w regulaminie dostępnym na stronach: www.uniqueone.pl/regulaminy oraz na www.kitkat.pl/promocje/candy-crush.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: adaptację konceptu kreatywnego, projekty graficzne, landing page oraz organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery, standy).