Kira Sukhoboichenko dołącza do działu personal branding w oLIVE media

fot. mat. prasowe

Do działu, który powstał w połowie tego roku, aby wyjść naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne zarządzanie wizerunkiem liderów i ekspertów dołączyła Kira Sukhoboichenko, obejmując stanowisko Personal Branding Specialist.

Kira Sukhoboichenko jako ekspertka od LinkedIna jest odpowiedzialna za kompleksowe wspieranie marek osobistych w tym medium. Specjalizuje się w prowadzeniu profili – od audytu po pełną obsługę komunikacji, co obejmuje m.in. przygotowanie strategii obecności, tworzenie elementów wizualnych i treści. Dodatkowo, szkoli klientów agencji z rozwijania personal brandingu na LinkedInie.

Dział Personal Branding, którego doradcą strategicznym jest Wojtek Kardyś (partner agencji, 6. miejsce w rankingu najbardziej zasięgowych twórców na LinkedIn w 2024 r.), skupia się na budowaniu silnych i autentycznych marek osobistych. – Użytkownicy i klienci ufają zdecydowanie bardziej człowiekowi, nie marce. Chcemy być liderem i sprofesjonalizować tę nową gałąź komunikacyjnąpodkreśla Wojtek Kardyś.

Kira wnosi do agencji bogate doświadczenie. Została dwukrotną mówczynią TED (TEDx Kids 2019, TEDx Warsaw Women 2023). Jej osiągnięcia zostały wyróżnione m.in. Nagrodą Prezydenta m.st. Warszawy im. Tadeusza Mazowieckiego. Dwukrotnie znalazła się w rankingu „Mistrzynie LinkedIn – 25 kobiet, które warto obserwować” wg „Forbes Women Polska”. Od lat prowadzi wpływowy profil na LinkedIn (19 tys. obserwujących). Jest bohaterką książek „Young Power!” Justyny Sucheckiej i „Pewna TY” Magdaleny Kieferling. Prowadziła również szkolenia dla Tefal, mBanku, Citi Handlowego, Uniwersytetu SWPS oraz wystąpienia eksperckie w Microsoft czy Samsung.

Specjalistyczna wiedza Kiry i osiągnięcia w budowaniu marki osobistej idealnie wpisują się w strategię oLIVE media, by kompleksowo wspierać klientów w osiąganiu pozycji eksperta i lidera opinii na rynku.

Otwarcie działu na początku 2025 r. i dołączenie Kiry to odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek komunikacji, w którym wizerunek liderów odgrywa coraz istotniejszą rolę.