KINESSO wygrywa przetarg na obsługę Porsche Inter Auto w digitalu

fot. unsplash.com/@nixcreative

KINESSO, agencja performance marketingu będąca częścią IPG Mediabrands, odpowiada za kompleksową obsługę sieci dilerskiej Porsche Inter Auto w zakresie strategii, optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

Porsche Inter Auto to największy dealer samochodowy w Europie, obecny również w Ameryce Południowej i Chinach. W salonach Porsche Inter Auto Polska kupić można samochody marek: Audi, Skoda, Bentley, Porsche, Lamborghini, Volkswagen oraz Samochody Dostawcze Volkswagen. PIA Polska oferuje również usługi serwisowe i finansowe, sprzedaż akcesoriów oraz samochodów używanych.

Zaproponowana przez nas strategia pokazała silne kompetencje digitalowe i analityczne zespołu oraz doświadczenie w branży motoryzacyjnej, a pierwsze miesiące współpracy udowodniły naszą sprawność operacyjną – mówi Michał Lazanowicz, business development director w KINESSO. – Współpracę rozpoczęliśmy od realizacji kampanii social paid, SEM i direct dla ponad 20 podmiotów z sieci PIA, co daje średnio ponad 100 kampanii w skali miesiąca. Odpowiadamy również za działania SEO dla wybranych dealerów i rozwijamy kolejne projekty, m.in. w obszarze integracji danych i automatyzacji procesów. – dodaje.