Z okazji nadchodzącego Halloween agencja Umault postanowiła połączyć klimat horroru z marketingiem B2B. Jej najnowszy spot, choć utrzymany w mrocznej konwencji, z przymrużeniem oka przedstawia perypetie dziecka, które „opętał” duch marketera.
Halloween to w USA tradycja głęboko zakorzeniona w kulturze – nie tak jak w Polsce, choć i u nas staje się coraz popularniejsza. Dla wielu to czas duchów, przebieranek i zbierania słodyczy, a dla marketerów to doskonała okazja do tworzenia kontekstowych kampanii reklamowych.
Co ciekawe, nie tylko tradycyjne marki konsumenckie włączają się w halloweenowy szał. Agencje marketingowe również dostrzegają w tym potencjał. Przykładem jest tu amerykańska agencja Umault, która w tym roku postanowiła przy okazji Halloween wypuścić niezwykły spot. Z nieco żartobliwym podejściem i puszczeniem oczka do świata marketingu B2B, przedstawia w nim historię dziecka, które prawdopodobnie zostało „opętane” przez ducha marketera.
Warto dodać, że to nie pierwszy raz, kiedy Umault zdecydowało się stworzyć reklamę przy okazji Halloween. Również w ubiegłych latach agencja prezentowała swoje humorystyczno-straszne spoty.
Choć w Polsce Halloween nie cieszy się tak wielkim uznaniem jak w USA, to i tak możemy spodziewać się u nas w najbliższym czasie wielu nawiązań do niego w komunikacji marek.