W ramach akcji dostępne jest atrakcyjne finansowanie w leasingu, który pozwala na korzystne warunki dopasowane do potrzeb klientów. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Nowa Kia Sportage to SUV, który łączy nowoczesny design z funkcjonalnością i technologią, tworząc przestrzeń idealną do codziennych podróży. Uwagę przyciąga rozbudowany panel multimedialny z dwoma zakrzywionymi ekranami 12,3”, nowy wygląd deski rozdzielczej z ukrytymi nawiewami oraz wygodna integracja ze smartfonem dzięki bezprzewodowemu Apple CarPlay i Android Auto. Z zewnątrz Sportage wyróżnia się charakterystycznymi światłami LED „Star Map”, przeprojektowaną osłoną chłodnicy, opcją dwukolorowego nadwozia z kontrastowym czarnym dachem oraz poprawioną izolacją akustyczną, która zwiększa komfort jazdy w każdych warunkach.
Działania mediowe w kampanii, która potrwa do 21 grudnia 2025 r., obejmują szerokie spektrum kanałów: display programmatic, display direct, mailingi, video programmatic, video direct, telewizję, a w późniejszym etapie również radio. Za przygotowanie kreacji odpowiada Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów – Havas Media.



