KFC wypuszcza w Hiszpanii perfumy „Eau D’uardo” o zapachu smażonego kurczaka

fot. youtu.be/gC0YASXJhDQ

KFC wprowadza na hiszpański rynek limitowaną edycję perfum „Eau D’uardo”, nawiązującą do aromatu ich słynnego kurczaka.

KFC w Hiszpanii ponownie zaskoczyło swoich klientów nietypowym produktem – perfumami „Eau D’uardo”. Z okazji nadchodzących świąt, firma postanowiła wykorzystać swój kultowy przepis na smażonego kurczaka, tworząc unikalny zapach. Inspirowany jest on charakterystyczną mieszanką jedenastu przypraw, które stanowią tajemnicę przepisu KFC.

Wypuszczeniu perfum towarzyszy specjalny spot. Parodia luksusowych reklam perfum, stworzona przez agencję PS21, prezentuje humorystyczne podejście marki do promocji swojego niecodziennego produktu.


„Eau D’uardo” jest dostępne na aplikacji KFC w Hiszpanii oraz restauracjach sieci w cenie 3,99 euro za buteleczkę.