KERRIS z obsługą mediową i SEO dla Oclean na wybranych rynkach europejskich

fot. mat. prasowe

KERRIS rozszerza współpracę z Oclean, marką innowacyjnych szczoteczek sonicznych do zębów, irygatorów oraz akcesoriów do higieny jamy ustnej. Od teraz agencja odpowiada za działania z zakresu performance marketingu na rynku niemieckim oraz za SEO w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.

Celem prowadzonych przez KERRIS działań z zakresu SEO i performance marketingu jest przyciągnięcie ruchu organicznego i płatnego na właściwe strony internetowe marki Oclean oraz budowanie świadomości marki wśród osób zainteresowanych zakupem nowoczesnych szczoteczek sonicznych. Głównym celem działań agencji jest zwiększenie sprzedaży produktów Oclean w Europie.

Dzięki współpracy z Oclean mamy okazję wspierać rozwój marki na kluczowych rynkach europejskich. Nasze doświadczenie w zakresie SEO oraz performance marketingu pozwoli nam skutecznie przyciągać ruch i przekształcać go w sprzedaż, co jest głównym celem naszych działań – mówi Maciej Makowski, managing partner w KERRIS Group.