KERRIS z nową koncepcją kreatywną Jana Niezbędnego

Agencja KERRIS odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji Jana Niezbędnego w kanałach social media lidera branży artykułów gospodarstwa domowego. Tegoroczna komunikacja marki w mediach koncentruje się na tematyce sportowej, podkreślając rolę Jana Niezbędnego jako mistrza wytrzymałości, gotowania i sprzątania.

Codziennie, w każdym domu uprawiane są najdziwniejsze sporty. Dlaczego niezbędne są mistrzowskie artykuły gospodarstwa domowego. Jan Niezbędny posiada w swoim portfolio prawdziwych mistrzów w kategoriach: worki na śmieci, sprzątanie i przechowywanie żywności, z którymi sprzątanie staje się łatwiejsze. Dzięki produktom Jana Niezbędnego, takim jak worki na śmieci, zmywaki czy ściereczki, każde sprzątanie może stać się lekkie i efektywne jak trening mistrza olimpijskiego.

W 2022 roku Sarantis Polska, właściciel marki Jan Niezbędny, powierzył naszej agencji KERRIS pełną obsługę kanałów social media. Działania obejmują planowanie, tworzenie i publikowanie treści na Facebooku i Instagramie, a także prowadzenie kampanii reklamowych.