KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media job boardu the:protocol

Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w obszarze mediów społecznościowych theprotocol.it – innowacyjnej platformy rekrutacyjnej skierowanej do specjalistów z sektora IT i technologii, będącej częścią Grupy Pracuj.

W ramach umowy KERRIS zajmuje się opracowaniem strategii dla kanałów Facebook i Instagram marki the:protocol, tworzeniem kreatywnych treści, produkcją assetów oraz moderacją.

KERRIS koncentruje się na prowadzeniu działań na popularnych platformach, takich jak Instagram i Facebook, oraz zajmie się wprowadzeniem marki w nowy obszar komunikacji internetowej. Głównym celem tych działań jest budowanie długoterminowej świadomości marki the:protocol i angażowanie specjalistów z branży technologicznej, wśród których znajdują się specjalistki i specjaliści w zakresie programowania, web developmentu, analityki systemów, designu (UX i UI), product i project managmentu oraz zarządzania w metodykach typu scrum.

Wygrana w przetargu i szansa na współpracę z the:protocol są potwierdzeniem naszych kompetencji oraz doświadczenia w efektywnym zarządzaniu obecnością marek w obszarze digital. Dzięki tej współpracy the:protocol jeszcze bardziej umocni swoją pozycję jako wiodącego job boardu dla profesjonalistów IT & tech, oferując im nie tylko wysokiej jakości oferty pracy, ale także wartościowy content i interakcje w mediach społecznościowych. Grupa Pracuj to lider rynku, który wyróżnia się imponującą skalą działania i profesjonalnym zespołem. KERRIS zyskuje więc doświadczonego partnera, przy którym będzie mógł wykorzystać swój potencjał i kontynuować rozwój – mówi Ignacy Bochinski, partner i współwłaściciel agencji KERRIS.

Marka the:protocol zaistniała na rynku ponad 3 lata temu. Przez ten czas nie tylko dobrze zdiagnozowaliśmy potrzeby rekrutacyjne specjalistek i specjalistów IT, ale też zbudowaliśmy zespół, który angażuje się w tworzenie tego job boardu w 100%. W agencjach, z którymi współpracujemy, także szukamy tego podejścia: zaangażowania, odpowiedzialności, entuzjazmu do działania w sposób niesztampowy i dobrze dopasowany do marki i całego zespołu. KERRIS od początku ujął nas dokładnie takim podejściem – na każdym etapie przetargu widzieliśmy, że zespół świetnie diagnozuje branżę IT oraz w sposób dojrzały, ale i oryginalny dobiera narzędzia social mediowe. Z mojej perspektywy marka to dialog i właśnie w tym duchu chcemy pracować z KERRIS nad komunikacją the:protocol w social mediach – mówi Mira Winter, brand managerka the:protocol.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowa została podpisana na dwa lata z możliwością przedłużenia.