KERRIS wygrywa przetarg MAKRO Polska

Agencja KERRIS wygrała przetarg na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, wiodącej na polskim rynku sieci hurtowni, specjalizującej się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders).

Od czerwca bieżącego roku KERRIS będzie wspierać MAKRO Polska w zakresie kompleksowej strategii mediów społecznościowych oraz tworzenia kreatywnych i angażujących treści. Współpraca obejmuje planowanie, tworzenie, publikowanie i moderację treści we wszystkich kanałach social media marki.

Rozpoczęcie stałej współpracy z MAKRO Polska w zakresie mediów społecznościowych pozwoli nam wdrożyć nasze najlepsze praktyki i kreatywne pomysły, aby skutecznie wspierać rozwój marki. Wierzymy, że nasze partnerstwo przyniesie wiele innowacyjnych i angażujących treści, które wzmocnią wizerunek marki na polskim rynku – podkreśla Ignacy Bochinski, partner i współwłaściciel agencji KERRIS.

METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.