KERRIS wygrał przetarg na obsługę social media marki OSHEE

Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE – lidera w kategorii napojów funkcjonalnych i izotonicznych w Polsce. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.

Działania KERRIS rozpoczęły się w pierwszym kwartale 2025 roku i obejmują opracowanie strategii contentowej, kompleksową obsługę mediów społecznościowych oraz kreację angażujących treści i moderację. Celem działań będzie wzmacnianie świadomości marki OSHEE oraz budowanie zaangażowania wśród jej odbiorców w Polsce.

– Wygrana w przetargu to dla nas nie tylko potwierdzenie kompetencji w zarządzaniu markami w social media, ale także okazja do pracy z jedną z najbardziej dynamicznych marek w swojej kategorii. OSHEE to brand, który inspiruje do działania, a my zamierzamy przełożyć ten zapał na wyjątkową komunikację w kanałach społecznościowych – podkreśla Ignacy Bochiński, partner i współwłaściciel agencji KERRIS.