KERRIS wspiera Grupę Uczelni Vistula w kampanii rekrutacyjnej – już 8. rok z rzędu

Agencja KERRIS po raz ósmy z rzędu odpowiada za kompleksową realizację kampanii performance marketingowej dla Grupy Uczelni Vistula – jednej z najlepszych niepublicznych uczelni w Polsce. Celem działań jest wsparcie rekrutacji studentów na rok akademicki 2025/2026.

W ramach współpracy agencja prowadzi kampanie online z wykorzystaniem Google Ads, TikTok, Meta oraz Display & Video 360, koncentrując się na maksymalizacji zasięgu i precyzyjnym dotarciu do kluczowych grup odbiorców. W przypadku studiów I stopnia komunikacja skierowana jest przede wszystkim do tegorocznych maturzystów oraz osób do 24. roku życia (a w przypadku studiów online – również do kandydatów do 45. roku życia). Z kolei studia II stopnia promowane są wśród osób w wieku od 24 do 45 lat.

Głównym wyzwaniem tegorocznej edycji jest rekrutacja studentów na nowych rynkach – w Gdańsku i Olsztynie – oraz zapewnienie stabilnego wzrostu na rynku warszawskim.

– Od ośmiu lat stanowimy fundament systematycznego wzrostu Grupy Uczelni Vistula w zakresie liczby studentów rozpoczynających studia. To klient, z którym możemy się rozwijać – uczelnia otwarta, nowoczesna i odważna komunikacyjnie. Każdego roku wspólnie osiągamy imponujące wyniki – mówi Maciej Makowski, managing partner w KERRIS Group.

Grupa Uczelni Vistula może pochwalić się ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku oraz wysoką pozycją w rankingach: Filologia angielska – 2. miejsce, Informatyka (studia magisterskie inżynierskie) – 2. miejsce, Finanse i rachunkowość – 3. miejsce, Stosunki międzynarodowe – 3. miejsce w zestawieniu „Perspektywy 2025”. Obecnie kształci ponad 10 000 studentów z 88 krajów w Warszawie oraz w filiach w Pułtusku, Olsztynie, Kętrzynie, Gdańsku, Tczewie i Braniewie.