Agencja KERRIS rozpoczęła współpracę z Anataka – polską marką modową, której ubrania powstają w lokalnych szwalniach z wysokogatunkowych, krajowych dzianin i europejskich materiałów. Celem działań jest rozwój sprzedaży online, wzmocnienie świadomości marki oraz przygotowanie fundamentu do dalszej ekspansji na rynkach zagranicznych.
W ramach współpracy KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę w obszarze performance marketingu, obejmującą m.in. strategię mediową, planowanie i zakup mediów, kampanie digital (Google Ads, Meta Ads: Facebook i Instagram oraz YouTube), działania w social media oraz consulting e-commerce.
– Anataka to marka, która łączy rodzinne wartości, lokalną produkcję i wysoką jakość, odpowiadając na potrzeby kobiet w każdym wieku. Naszym zadaniem jest wzmocnienie jej obecności w digitalu i budowanie trwałej przewagi na rynku. Wierzymy, że dzięki precyzyjnemu podejściu do performance marketingu i doświadczeniu KERRIS w projektach e-commerce, wspólnie osiągniemy ambitne cele biznesowe w Polsce i przygotujemy grunt pod ekspansję międzynarodową – mówi Maciej Makowski, managing partner w KERRIS Group.