Keino Grupa rozwija zespoły Mido i FCB Warsaw

fot. mat. prasowe

Igor Garlej i Izabela Piszczek dołączyli do domu mediowego Mido, a Ewelina Kursa objęła nową rolę w FCB Warsaw.

Do zespołów agencji należących do Keino Grupy dołączyły nowe osoby, a w FCB Warsaw nastąpił awans. W strukturach domu mediowego Mido pojawiły się dwie nowe osoby: Igor Garlej, który objął stanowisko data scientist, oraz Izabela Piszczek, która dołączyła do działu digital jako digital media plannerka. W FCB Warsaw awansowała Ewelina Kursa, obejmując stanowisko senior account managerki.

Igor Garlej odpowiada w Mido za automatyzację procesów wewnętrznych, pozyskiwanie i analizę danych, identyfikację insightów, a także rozwój narzędzi analitycznych i oprogramowania. Wcześniej pracował m.in. w Elavon oraz Schneider Electric, gdzie zajmował się analizą kosztów, prognozowaniem wydatków i raportowaniem finansowym.

Izabela Piszczek wspiera zespół Joanny Pierzynki w planowaniu kampanii digitalowych, zakupie i negocjacji stawek w mediach direct, poszukiwaniu nowych kanałów komunikacji oraz koordynacji raportowania. Do Mido dołączyła po pracy w Sigma BIS, gdzie realizowała kampanie performance dla marek takich jak LOT, Orlen, Totalizator Sportowy, PZU i Energa. Wcześniej pracowała również jako freelancerka w obszarze social media.

W FCB Warsaw Ewelina Kursa awansowała na stanowisko senior account managerki. Odpowiada za obsługę sieci klubów fitness Zdrofit i innych marek należących do grupy BSOF – nadzoruje kluczowe kampanie, działania specjalne oraz budżety marketingowe. Ma ponad 10-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach Havas, Walk Creative i Publicis, w których współpracowała z markami takimi jak Auchan, L’Oréal czy Vision Express.