Do zespołu Insightland dołączył Kazik Surała, ekspert z imponującym doświadczeniem w zarządzaniu zespołami analitycznymi w EY, Deloitte, JLL oraz Philip Morris International. W Insightland pokieruje działem data & analytics, który po raz kolejny wzbogaca się o nowe usługi, których lista sięga już 21 oraz rozszerza ofertę edukacyjną. To strategiczne posunięcie Insightland ma na celu umocnienie pozycji firmy wśród liderów w dziedzinie analityki danych i wykorzystania ich potencjału do napędzania zrównoważonego wzrostu marek i firm klientów w Polsce, Europie i USA.
Doświadczenie i wiedza Kazika Surały obejmuje szeroki zakres branż, w tym FMCG, produkty konsumenckie, handel detaliczny, nieruchomości i bankowość. W Insightland będzie odpowiedzialny m.in. za umacnianie pozycji lidera w zakresie rozwiązań analitycznych, kierowanie zespołem analityków, w tym rozbudowę zespołu ekspertów, a także współpracę z klientami i realizację kluczowych projektów wspierających podejmowanie decyzji opartych na danych.
Dołączenie Kazika Surały do zespołu Insightland to kontynuacja rozwoju kompetencji firmy w obszarze analityki i podążanie ścieżką data-driven. W 2021 r. spółka, specjalizująca się wtedy w usługach SEO, przejęła analityczną firmę HEXE Data, mocno rozszerzając tym samym zakres swoich usług o biznesową analitykę danych. Dziś do kompleksowej obsługi danych dołącza także warstwa edukacyjna, czyli Insight Academy — kurs i program mentoringowy, stworzony na potrzeby managerów e-commerce, executive directors, COO, czy CEO firm, które chcą być prawdziwie data-driven.
— Dane mają ogromny wpływ na wyniki, rewolucjonizują strategie biznesowe. Razem z zarządem Insightland doskonale rozumiemy jaki potencjał leży w przekształcaniu surowych danych w informacje. To narzędzie o potężnej sile rażenia, mogące zmienić kierunki, w których rozwijają się firmy, ale jednocześnie i ich konkurencja. Kto nie wsiądzie do tego pociągu teraz, zwłaszcza w erze rozwoju narzędzi AI, może już nie mieć drugiej szansy — wyjaśnia Kazik Surała. — Insightland w ramach oferowanych usług będzie kłaść jeszcze większy nacisk na wpisanie danych w DNA każdej firmy i każdego procesu, od produkcji i logistyki poprzez dystrybucję, marketing, po punkty styku i pełne zrozumienie zachowań konsumentów — dodaje.
— Naszym nadrzędnym celem jest pomoc w zwiększeniu rezultatów finansowych, sprzedażowych, a także operacyjnych. Chcemy, aby decyzje podejmowane przez naszych klientów, były data-driven, ponieważ bezpośrednio wpływa to na osiągane wyniki – wyjaśnia Kazik.
Jak podkreśla Katarzyna Iwanich, prezes zarządu Insightland, dołączenie Kazika Surały do zespołu to kolejny ważny krok w rozwoju firmy. – Jego doświadczenie i szczera, głęboka pasja do analityki danych idealnie wpisują się w naszą wizję. Jesteśmy przekonani, że Kazik odegra kluczową rolę w rozwoju Insightland i pomoże nam w dostarczaniu jeszcze lepszych rozwiązań dla naszych klientów – komentuje Iwanich.