Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki Hortex. Za strategię, koncepcję i realizację działań kolejny raz odpowiada Opus B.
Dla wielu generacji Polaków Hortex to marka ikona, obecna na polskich stołach od dziesięcioleci. Stworzona przez agencję platforma komunikacji „Pokolenia” z jednej strony wykorzystuje to piękne i unikalne dziedzictwo, a z drugiej podkreśla innowacyjne podejście marki do tworzenia nowych rozwiązań – nowatorskich produktów czy kompozycji smakowych.
– Hortex od dziesięcioleci rozwija się razem z kolejnymi pokoleniami konsumentów. Nie tylko ożywia kulinarne wspomnienia i ulubione smaki, ale też wprowadza nowe pomysły na dania i napoje. Łączy w ten sposób konkretne potrzeby i oczekiwania różnych generacji oraz tradycję z nowoczesnością. Jak wiemy każde pokolenie jest trochę inne od poprzedniego, a my bacznie obserwujemy zmiany w postawach konsumenckich i na nie reagujemy. Dzięki konsekwentnym i przemyślanym działaniom zbudowaliśmy markę silną i stabilną, a przy tym elastyczną, która ma moc łączenia pokoleń – i o tym jest nasza najnowsza kampania – mówi Agnieszka Janikowska, doradca zarządu ds. marketingu, Hortex Sp. z o.o.
– Marka Hortex była i jest postrzegana jako lider innowacji. Ułatwiamy konsumentom codzienne życie, dostarczamy smaki, które łączą bliskich, przyjaciół, a nawet całe generacje – już od niemal 80 lat. Nowa kampania jest z jednej strony niejako podsumowaniem tego wszystkiego, a z drugiej otwarciem na przyszłość, na nowe wyzwania, nowe pokolenia. Bo każde pokolenie ma – i będzie miało – swój Hortex – dodaje Urszula Bonecka, dyrektor marketingu FFV, Polski Ogród Sp. z o.o.
– Dominantą kampanii i jej hymnem jest przebój „Pokolenie” w nowej aranżacji przygotowanej przez producenta muzycznego Michała Będkowskiego, znanego jako Zeppy Zep. Utwór ten nie tylko zapewnia wyrazistość komunikacji, ale też świetnie oddaje jej idee – w końcu łączy pokolenia, zupełnie jak Hortex! Od lat wspieramy markę strategicznie i komunikacyjnie, a najnowsza kampania jest kolejnym krokiem w konsekwentnym budowaniu jej wizerunku. Cieszymy się, że możemy być częścią tej historii – mówi Tomasz Kosiński, creative director, Opus B
– Praca nad tą komunikacją była bardzo przyjemną podróżą w czasie. Zależało nam na tym, aby to, co przeszłe łączyło się i przenikało z tym, co teraźniejsze – dokładnie tak, jak funkcjonują w naturalny sposób kolejne pokolenia Polek i Polaków. Dlatego też nie chcieliśmy przedstawiać historii marki w sposób chronologiczny. Zamiast tego postawiliśmy na kolażowy charakter spotu – pokazujemy, że czasy się zmieniają, ale przyjemność kosztowania smaków dobrze znanych, jak i nowych, bliskość rodziny i przyjaciół, zabawa i emocje pozostają takie same – niezależnie od tego, w co jesteśmy ubrani czy jak zmieniło się nasze otoczenie – podsumowuje Kuba Janicki, creative director, Opus B.
Nowa platforma to wielokanałowa komunikacja. W ramach kampanii powstała seria spotów TV, szereg formatów digital, komunikacja OOH oraz działania w miejscu sprzedaży. Nad realizacją całości czuwał Opus B. Agencja zaprosiła do współpracy reżysera młodego pokolenia – specjalistę od produkcji z pogranicza muzyki i nowoczesnej narracji – Krzysztofa Grajpera. Zdjęcia odbywały się w Belgradzie pod opieką domu produkcyjnego Bad Rabbit. Za postprodukcję odpowiada studio Vein, a za dźwięk Zstudio i Burza.