Kaufland z nowym spotem w ramach kampanii „Kaufland jest FRESZ”

fot. mat. prasowe

Co czwarty klient Kauflandu w swoim koszyku zakupowym umieszcza produkty ze świeżej lady. Dlaczego zatem warto pokazywać co to znaczy prawdziwa świeżość? O tym w najnowszym spocie kampanii „Kaufland jest FRESZ”, opowiada jeden z pracowników – Wiktor Jaworski z marketu w Opolu. Spot utrzymany w stylistyce talent show to kolejny etap kampanii, w której to pracownicy sieci odgrywają kluczowe role.

We wrześniu Kaufland pokazał nową odsłonę kampanii „Kaufland jest FRESZ”, która w lekki i humorystyczny sposób odpowiada na pytanie: „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”. Marka podkreśla w niej codzienną świeżość, różnorodność i jakość oferty – od działu owoców i warzyw, przez piekarnię, po lady obsługowe.

Kampania utrzymana jest w stylistyce castingów do popularnych talent show, w których jurorzy oceniają nietypowych uczestników. Tym razem w blasku fleszy możemy zobaczyć magika krojącego ogromną kostkę sera czy rapujące pudełka, ale prawdziwą gwiazdą tej odsłony castingu okazuje się Wiktor Jaworski z działu Świeża Lada w Opolu. Pokazuje, że świeżość, wysoka jakość produktów i fachowa obsługa klientów to codzienność jego pracy.

Świeża Lada – zawsze świeżo, zawsze z jakością

Istniejący od 2005 roku dział Świeża Lada od lat wyróżnia Kaufland bogatą ofertą wędlin, serów, mięs i produktów garmażeryjnych, licząc obecnie ponad 330 produktów. Wszystkie artykuły są starannie przygotowywane i przechowywane w odpowiednich warunkach, by zachować pełnię smaku i świeżości.

Świeża Lada to jeden z kluczowych działów sieci – odpowiada za blisko 10% obrotu, a prawie co czwarty klient ma na paragonie przynajmniej jeden artykuł z jej oferty. W sprzedaży dostępnych jest m.in. ponad 60 rodzajów mięsa, w tym produkty premium i sezonowe, a dział wędlin obejmuje aż 115 rodzajów wędzonek, kiełbas i pasztetów oraz około 20 artykułów regionalnych w każdym sklepie. Klienci mogą wybierać spośród ponad 70 rodzajów serów – od twardych i pleśniowych po miękkie i żółte, a także 17 produktów antipasti i sałatek, w tym oliwki, papryczki, surówki czy klasyczną kapustę kiszoną. W ofercie znajduje się również prawie 20 rodzajów ryb wędzonych oraz sałatek rybnych.

W 96 marketach funkcjonuje już projekt „Wędzarnia Kaufland”, w ramach którego wędliny i szynki przygotowywane są na miejscu, a w wybranych sklepach testowana jest sprzedaż wędlin na ciepło od dostawców regionalnych. Klienci znajdą tu również gotowe dania, takie jak gołąbki, klopsiki czy bigos, a w 150 lokalizacjach dostępny jest, w formie samobosługowej, kurczak z grilla wypiekany na miejscu.

Fachowa obsługa i odpowiedzialne zakupy

Pracownicy Świeżej Lady to doświadczeni specjaliści, którzy doskonale znają oferowane produkty i regularnie uczestniczą w szkoleniach, aby jeszcze lepiej doradzać klientom. W wielu marketach organizowane są również degustacje, które pozwalają poznawać nowe smaki i inspirują do kulinarnych eksperymentów. Klient może również zawsze poprosić pracownika o degustację dowolnego produktu.

Kaufland dba nie tylko o wysoką jakość i świeżość produktów, ale również o odpowiedzialne podejście do zakupów. Klienci mogą przynosić własne pojemniki, w których pakowane są sery, wędliny czy wyroby garmażeryjne. Należy zgłosić to pracownikowi przed rozpoczęciem obsługi. To proste, wygodne i przyjazne środowisku rozwiązanie – wystarczy, że pojemnik jest czysty, nieuszkodzony i dostosowany do kontaktu z żywnością. Można kupić porcję zarówno dla całej rodziny, jak i singla.

W kampanii „Kaufland jest FRESZ” chcemy pokazać, że za świeżością i jakością naszych produktów stoją ludzie – pełni pasji, zaangażowania i wiedzy. To oni sprawiają, że zakupy przy Świeżej Ladzie są dla klientów nie tylko wygodne, ale też inspirujące. Zależało nam, aby w nowym spocie oddać tę energię i autentyczność – mówi Bartosz Kałuziński z pionu komunikacji marketingowej w Kaufland Polska.