Sieć przypomina, że najlepsze smaki rodzą się z autentyczności, a nie z trendów. Bohaterem kampanii jest Marek Własny, uosobienie jakości, zaufania i tradycji, który nie poddaje się modom. Start kampanii już w środę, 5 listopada.
Kampania wprowadza do polskich domów i ekranów Marka Własnego – nietuzinkowego, spokojnego, ale niezwykle przekonującego bohatera, który w świecie szybkich trendów i kulinarnych eksperymentów wybiera to, co naprawdę ważne: smaki dzieciństwa. Marek Własny – z imieniem i nazwiskiem pełnym świadomej gry słów – to indywidualista, koneser i opiekun polskiej kuchni. Postać, która świadomie decyduje się na własną drogę, prowadzącą prosto do serca polskiego stołu. On nie wybiera między ceną a jakością, bo produkty marki K-Stąd Takie Dobre! zapewniają mu obie te rzeczy.
Marek Własny uosabia wartości marki: autentyczność, wierność klasyce i dbałość o jakość, a jego historia prezentowana w spotach ukazuje go jako stałego w swoich wyborach, niezależnego i świadomego konsumenta.
– Wśród wielu możliwości kulinarnych nasi klienci nadal z radością sięgają po ulubione, tradycyjne smaki, które znają z dzieciństwa. Marka K-Stąd Takie Dobre! jest zakorzeniona w polskiej tradycji kulinarnej i nie brakuje jej charakteru, zupełnie jak naszemu głównemu bohaterowi – mówi Marta Rumak, dyrektor działu digital w Kaufland Polska.
K-Stąd Takie Dobre!, czyli powrót do tego, co naprawdę dobre
Marki własne stanowią ważny element strategii produktowej Kauflandu i odpowiadają za ponad 13% całkowitego asortymentu sieci. W ramach oferty artykułów dostępnych pod marką własną K-Stąd Takie Dobre! znajduje się ponad 400 produktów, przygotowanych według przepisów przekazywanych z pokolenia na pokolenie – od gorących pierogów z podsmażaną cebulką, przez soczystą kiełbasę, aż po słodziutką babkę na deser. Wszystkie produkty marki K-Stąd Takie Dobre! wyprodukowane są w Polsce.
Receptury produktów są starannie dobierane, aby oddać charakter polskich tradycji kulinarnych i smaków dzieciństwa. Dodatkowo, grafika opakowań inspiruje się polskimi motywami regionalnymi, podkreślając lokalny charakter marki. K-Stąd Takie Dobre! to ukłon dla polskiego dziedzictwa kulinarnego, łączący tradycję z nowoczesnością.
Długofalowa komunikacja marki K-Stąd Takie Dobre! będzie opierać się o kategorie: nabiał, produkty suche, dania gotowe i słodycze.
Aby w pełni czerpać z bogactwa polskiej kuchni, tradycyjne przepisy z wykorzystaniem dań i produktów K-Stąd Takie Dobre dostępne są na stronie internetowej: sklep.kaufland.pl/asortyment/marki-wlasne/stad-takie-dobre.html
Kampania w mediach – od TV po social media
Nowa kampania sieci Kaufland będzie obecna w telewizji oraz mediach społecznościowych, zapraszając klientów do wspólnej podróży w świat autentycznych smaków. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Space of Ad, a za produkcję filmów Papaya Films.



