Sieć handlowa Kaufland poszerza swoją kampanię „Smaki nostalgii” o nowe touchpointy – startuje kampania telewizyjna oraz konkurs w social mediach.
Rozpoczynająca się właśnie kampania TV toczyć się będzie w kanałach ogólnodostępnych. Równolegle rusza dwutygodniowy konkurs w social mediach, który potrwa do połowy sierpnia.
Zadaniem uczestników konkursu jest kreatywne opisanie swojej ulubionej „stylówki” z lat 90., nagrodami są komplety dresów, nawiązujące do lat 90. i konceptu „Smaki nostalgii”. Konkurs toczy się na Instagramie i Facebooku.
Kampania „Smaki nostalgii w Kauflandzie” jest realizowana w oparciu o nowe pozycjonowanie i podejście do marki Kaufland jako „love brandu”. Wykorzystując ideę nostalgii, marka przypomina klasyki i trendy lat 90., do których lubią wracać Milenialsi, pokazując również jak wyglądał świat tamtej dekady osobom z pokolenia Z.
Spot telewizyjny został zrealizowany przez agencję Altavia Kamikaze + K2 we współpracy z agencją Ancymony. Altavia Kamikaze + K2 odpowiada też za strategię całej kampanii 360, wykorzystującą motyw nostalgii oraz kreacje i cały obszar digital / social media.