Katarzyna Żakieta stanęła na czele Kreacji w Cape Morris

fot. mat. prasowe

Katarzyna Żakieta awansowała i objęła stanowisko head of creation. Jest związana jest z Cape Morris od ponad 3 lat, gdzie jako team leaderka oraz senior copywriterka pracowała dla najważniejszych partnerów (klientów) agencji.

Doświadczenie marketingowe zdobywała podczas pracy dla ponad 50 marek – z sektora beauty, retail, farmacji, a przede wszystkim FMCG. M.in.: Kaufland Polska, Super-Pharm, Shell, Bepanthen, Krups, Danone, COTY. Była odpowiedzialna długofalowo za kampanie brandów i social media z portfolio Carlsberg, a jej projekty zdobywały uznanie jurorów w konkursach branżowych Golden Arrow oraz Effie Awards.

Awans Katarzyny Żakiety na szefową kreacji był krokiem naturalnym, wynikającym z jej wyjątkowej zdolności do budowania zespołu, który nie tylko współpracuje, ale wzajemnie inspiruje się do kreowania oryginalnych rozwiązań. Jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu projektów, które są kreatywne, a jednocześnie precyzyjnie odpowiadają na biznesowe potrzeby naszych Partnerów, z pewnością zaowocuje kampaniami, które jeszcze nieraz zaskoczą rynek.” – skomentował Mateusz Walaszczyk, CEO Cape Morris.

Katarzyna zastąpiła w roli head of creation Grzecha Lufta.