Katarzyna Puchacz i Ewelina Pawłowska awansują w LoveBrands Group

fot. mat. prasowe

LoveBrands Group, agencja komunikacji marketingowej 360°, stawia kolejny krok w ramach rozwoju struktury. Na nowo utworzone stanowiska dyrektorskie – health care & medical director oraz client service director – zostały awansowane Katarzyna Puchacz i Ewelina Pawłowska.

Katarzyna Puchacz, związana z agencją LoveBrands Group od niemal dwóch lat, awansowała ze stanowiska head of health care na health care & medical director. Ma ponad dwunastoletnie doświadczenie w realizacji złożonych projektów komunikacyjnych, które zdobywała, współpracując z globalnymi koncernami, polskimi firmami oraz organizacjami pacjentów.  Z sukcesami koordynowała wiele kampanii edukacyjnych i społecznych, które honorowane były nagrodami branżowymi. W nowej roli do jej kompetencji w agencji LoveBrands Group należeć będą strategiczne doradztwo komunikacyjne, rozwój kompetencji zespołu w obszarach związanych z ochroną zdrowia oraz kierowanie pracami działu health care.

Dziś firmy medyczne i farmaceutyczne szukają agencji, które nie tylko rozumieją ich wyzwania strategiczne, ale też znają specyfikę projektów refundacyjnych i systemowych oraz związane z nimi ograniczenia komunikacyjne. LoveBrands Group to właśnie taka agencja, która potrafi tworzyć angażującą i budzącą emocje narrację, a mi przyjdzie zarządzać zespołem, który potrafi skutecznie zmotywować do dialogu o zdrowiu wielu interesariuszy: media, organizacje pacjenckie i lekarskie oraz decydentów – mówi Katarzyna Puchacz, health care & medical director w LoveBrands Group.

Ewelina Pawłowska, do tej pory head of client service, otrzymała awans na stanowisko client service director. Związana z agencją LoveBrands Group od niemal dwóch lat odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne i reklamowe, prowadzenie kampanii 360° oraz kierowanie pracami działu client service, wspierającego m.in. markę Oranżada Hellena, Bank Pocztowy czy markę Kupiec. Wieloletnie doświadczenie zdobywała, prowadząc kampanie marketingowe 360° na całym świecie, m.in. w Japonii, Jordanii, Kanadzie czy Stanach Zjednoczonych.

Każdego dnia konsumenci są bombardowani tak dużą liczbą przekazów reklamowych, że tylko naprawdę kreatywne i oryginalne rozwiązania pozwalają wyróżnić się na rynku. Zespół, którym będę zarządzać w nowej roli, to nie tylko stratedzy czy eksperci od planowania mediów, ale przede wszystkim eksperci kreacji, którzy rozumieją to wyzwanie i potrafią na nie odpowiedzieć – mówi Ewelina Pawłowska, client service director w LoveBrands Group.

LoveBrands Group od początku działalności rozwija dział wspierający klientów z obszaru zdrowia, realizując strategie komunikacyjne dla podmiotów z sektora farmacji, medycyny oraz nauki. Równocześnie doradza w ramach zintegrowanych kampanii marketingowych markom z innych branż, np. FMCG czy bankowej. Żeby jak najefektywniej wspierać klientów, agencja rozwija się i rozbudowuje zespoły, na których czele stanęły osoby z wieloletnim doświadczeniem. A ludzie to właśnie nasz klucz do budowania przewagi na rynku marketingowym i wzmacniania pozycji naszych klientów poprzez tworzenie historii ich marek – mówi Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group.