Katarzyna Łukasiewicz obejmuje stanowisko client partnera w dentsu Polska

fot. mat. prasowe

Do dentsu Polska dołączyła Katarzyna Łukasiewicz i objęła rolę client partnera. Łukasiewicz wzmocni zespół new bussinesowy na poziomie globalnej współpracy z klientami grupy, będzie odpowiedzialna za koordynację zespołów dedykowanych do międzynarodowych przetargów i wsparcie merytoryczne w procesie tworzenia ofert przetargowych

Katarzyna Łukasiewicz będzie raportować bezpośrednio do Nicolette Senye, media practice lead w dentsu Polska. Przez ostatnie 14 lat związana była z Value Media oraz agencją Mediaplus Warsaw, w której odpowiadała za budowanie od podstaw marki Mediaplus na polskim rynku.

Kasia to skuteczna managerka, która łączy unikalne kompetencje mediowe z biznesowym podejściem. Jej międzynarodowe doświadczenie pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać globalnymi procesami przetargowymi i dostarczać innowacyjne rozwiązania, które tworzymy w dentsu, na międzynarodową skalę. Jestem przekonana, że Kasia świetnie odnajdzie się w naszej partnerskiej kulturze organizacyjnej i będzie miała swój wkład w nasze sukcesy – komentuje Nicolette Senye, media practice lead, dentsu Polska.

Katarzyna Łukasiewicz posiada 20-letnie doświadczenie mediowe. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od stanowiska juniorskiego w agencji Optimum Media OMD, następnie jako media planner/buyer związana była z Initiative Media Warszawa.

Od 2010 pracowała w Value Media, gdzie pełniła role managerskie i odpowiadała za planowanie, implementację i bieżącą koordynację strategii komunikacyjnych dla takich klientów jak: Kasa Stefczyka, GasPol, Gerlach, Drogerie Natura, Medicover, Nazwa.pl, Agroman, Euler Hermes czy Neckermann.

Od 2017 związana była z Mediaplus Warsaw, gdzie jako communication director & head of international communication była odpowiedzialna za tworzenie i prowadzenie projektów polegających m.in. na wdrażaniu strategii komunikacji marek w mediach 360, koordynację zespołu mediowego, optymalizację budżetów, raportowanie i bieżące doradztwo biznesowe dla wielu międzynarodowych klientów, m.in. Grupy De’Longhi oraz wprowadzenie na polski rynek wielu globalnych marek, jak C&A, Amazon, ASUS, Epson, Jack Wolfskin czy Dr Beckmann.